بافت مو تلی – آرامیس مد بهترین سالن آرایش مو – ساده ترین روش بافتن مو


ساده ترین و شیک ترین مدل های بافت مو

بافت مو تلی – آرامیس مد بهترین سالن آرایش مو – ساده ترین روش بافتن مو

بافت مو تلی – آرامیس مد مدرنیته ترین سالن آرایش مو در این مطلب به شما دوستان آموزش زیباترین و ساده ترین روش بافتن مو در خانه را ارائه می دهد. پس اگر می خواهید با یک مدل ساده و شیک موهای خود را به زیبایی ببافید این مطلب را تا انتها مرحله به مرحله با سالن تخصصی زیبایی آرامیس مد مجرب ترین و مدرنیته ترین آرایشگاه در تهران محله ونک همراهی کنید.

آموزش بافت مو تلی مخصوص تمامی سنین:

بافتن مو یکی از جذاب ترین و زیباترین مدل های آرایش مو می باشد. این روش آرایش مو حالت های مختلفی دارد که بعضی از آنها را با کمترین امکانات و ساده ترین شکل می توانید در خانه انجام دهید. در ادامه آرایشگاه آرامیس مد برای شما آموزش بافت مو تلی را دارد، این سبک از بافت در عین سادگی زیبایی خاصی دارد و مناسب تمامی سنین نیز می باشد.

آموزش گام به گام بافتن مو سبک تلی در خانه

گاهی خانم ها بر سر دو راهی اینکه مدل مو هایشان را چگونه آرایش کنند که در عین سادگی هم حالت بسته شدن را داشته باشد و هم حالت رهایی به خود بگیرد. یکی از بهترین آیتم ها برای داشتن همچین آرایش مویی استفاده از روش بافت مو تلی می باشد، در این روش علاوه بر بافتن و بستن قسمتی از مو شما می توانید سایر قسمت ها را رها نگه دارید.

آموزش گام به گام بافت مو تلی

آموزش گام به گام بافت مو تلی

۱-قدم اول: وسایل مورد نیاز بافت مو

شما برای بافتن مو به این سبک فقط به یک برس، چند عدد گیره مو و یک نرم کننده مناسب برای موی خشک نیاز دارید. در این مقاله آرامیس مد برای آرایش مو در قسمت رها از یک اتو مو با سر درشت استفاده می کند، که البته این قسمت سلیقگی شما می توانید از سرهای کوچکتر اتو استفاده کنید و یا اصلا اتو به کار نبرید.

تخصصی ترین روش های بافتن مو در خانه

تخصصی ترین روش های بافتن مو در خانه

۲-قدم دوم: تقسیم سازی

برای بافت مو تلی ابتدا با استفاده از برس موهایتان را کاملا شانه کنید به طوری که هیچ گره ای در سر شما باقی نماند. در ادامه یک قسمت از مو جلوی سرتان را انتخاب و جداسازی کنید، قسمت انتخابی را به سه بخش مساوی تقسیم کنید.

ساده ترین و شیک ترین مدل های بافت مو

ساده ترین و شیک ترین مدل های بافت مو

۳-قدم سوم: مرحله اول از بافت مو تلی

ابتدا جلویی ترین قسنت از سه بخش مو را با دست گرفته و سپس از زیر قسمت وسط عبور دهید به طوری که موهای قسمت اول به قسمت وسط و قسمت وسط به موهای اولی تبدیل شوند. سپس قسمت انتهایی را از زیر قسمت وسط عبور دهید، به طوری که جای یکدیگر را بگیرند.

قیمت آرایش مو سبک بافتن تلی

قیمت آرایش مو سبک بافتن تلی

۴-قدم چهارم: مرحله دوم بافت مو

با استفاده از شصت قسمتی از موهای پشتی را به بخش....

برای مشاهده ادامه آموزش ساده ترین روش بافتن مو اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/بافت-مو-تلی-آرامیس-مد-آرایش-ساده/


برچسب ها: آرایش , آرایش مو , آرایشگاه خوب برای شینیون تهران , آرایشگاه خوب برای شینیون غرب تهران , آرایشگاه خوب برای میکاپ و شینیون , آموزش بافت تلی مو , بافت جلوی مو , بافت مو , بافت مو آلمانی , بافت مو تیغ ماهی , بافت مو حصیری , بافت مو دخترانه , بافت مو فرانسوی , بافت موی کوتاه , بافتن مو , شینیون باز ,
[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 1 مهر 1396 ] [ 17:26 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]