درمان تیرگی لب – آرامیس مد بهترین سالن خدمات لب – راهکارهای خانگی زیباسازی لب تیره


آموزش درمان تیرگی لب در خانه

درمان تیرگی لب – آرامیس مد بهترین سالن خدمات لب – راهکارهای خانگی زیباسازی لب تیره

درمان تیرگی لب – آرامیس مد بهترین سالن خدمات لب در این مقاله به شما دوستان بهترین روش های درمانی و راهکارهای خانگی زیباسازی لب تیره را ارائه می دهد. پس اگر به هر دلیلی لب های شما رنگ طبیعی و زیبای خود را از دست داده اند و به دنبال بهترین روش های طبیعی برای درمان لب هایتان هستید، تا انتها با آرایشگاه آرامیس مد مجرب ترین سالن زیبایی در غرب تهران محله بلوارمرزداران همراه شوید.

بهترین روش های درمان تیرگی لب با مواد طبیعی

لب های طبیعی افراد دارای رنگ صورتی و یا قرمز خاصی هستند که به چهره آنها جذابیت ویژه ای می بخشد، اما متاسفانه یکسری از عوامل باعث می شود که این زیبایی با تیره شدن لب ها از دست برود. به همین دلیل آرامیس مد در این مقاله به شما آموزش می دهد که چگونه با استفاده از مواد طبیعی به درمان تیرگی لب هایتان بپردازید و زیبایی از دست رفته آنها را برگردانید.

آموزش کاربردی استفاده از مواد طبیعی برای رفع سیاهی لب ها

زیبایی طبیعی صورت افراد فقط به داشتن پوستی صاف و درخشان نیست، آیتم های دیگری نیز وجود دارد که باید به اندازه مراقبت و زیباسازی پوست به آنها توجه کرد از جمله آنها سلامت و زیبایی لب ها می باشد. آرامیس مد در ادامه این مطلب روش های درمان تیرگی لب در خانه را ارائه می دهد.

آموزش درمان تیرگی لب در خانه

آموزش درمان تیرگی لب در خانه

۱-عوامل تیره کننده لب ها:

یکی از عواملی که زیبایی لب را از آن می گیرد تیره شدن رنگ لب ها می باشد، که بر اثر عوامل مختلفی از جمله آلرژی، مصرف کافئین زیاد، کم شدن آب بدن ، اختلالات هورمونی، مصرف غذاهای تن، کم خونی، گرفتن رژیم های غلط و… بوجود می آیند.

بهترین اسکراب خانگی برای رفع تیرگی لب

بهترین اسکراب خانگی برای رفع تیرگی لب

۲-کاربرد درمانی لیمو و شکر در رفع تیرگی لب:

همانطور که در مطالب قبلی نیز گفته ایم لیمو دارای خاصیت روشن-سفید کنندگی می باشد و شکر نیز نقش یک اسکراب حرفه ای را می تواند برای شما بازی کند.

  • روش مصرف:

ابتدا لیمو را چند برش حلقه ای زده و از هم جدا می کنیم، سپس شکر را روی حلقه ها می ریزیم. یک حلقه لیمو حاوی شکر را برداشته و بر روی لب هایتان ماساژ دهید.

  • زمان مصرف:

استفاده از ترکیب شکر و لیمو سلول های مرده پوست لب را پاک می کند، و منجر به درمان تیرگی لب می شود. البته باید توجه داشته باشید از این درمان باید به صورت منظم طی چندهفته بهره ببرید تا به نتیجه برسید.

  • روش دیگر تهیه ترکیب:

در این روش از ترکیب آب لیمو به اندازه دو قاشق، گلیسیرین یک قاشق و عسل هم یک قاشق استفاده می کنید. شب ها ترکیب را روی لب هایتان بزنید و صبخ شستشو دهید، به مدت سه هفته هرشب این کاررا تکرار کنید.

آموزش ساخت ماسک برای درمان تیرگی لب

آموزش ساخت ماسک برای درمان تیرگی لب

۳-کاربرد درمانی گلاب و عسل برای رفع تیرگی لب:

یکی دیگر از روش های خانگی موثر برای درمان تیرگی لب استفاده از گلاب می باشد. گلاب دارای خواص زیادی از جمله روش کنندگی و تسکین دهندگی می باشد.

  • روش اول:

داخل مقداری عسل چند قطره گلاب بریزید و آنها را خوب باهم ترکیب کنید. ترکیب حاصله را ۳ تا ۴ مرتبه در روز برروی لب های خود ماساژ دهید.

  • روش دوم:

داخل شیر خام چند گلبرگ تازه رز را ریخته و به مدت یک ساعت به حال خود رها کنید. بعد از یک ساعت خوب آنها را هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کنند. بعد به خمیر حاصله کمی زعفران و یک قاشق عسل اضافه کنید و خوب میکس کنید. ترکیب بدست آمده را روزی دو مرتبه به مدت یک ربع روی لب هایتان قرار دهید.

آموزش قرمز کردن لب با مواد طبیعی

آموزش قرمز کردن لب با مواد طبیعی

۴-کاربرد درمانی چغندر:

چغندر به دلیل داشتن ....

برای مشاهده ادامه آموزش درمان تیرگی لب اینجا کلیک کنید.





مرجع:

http://aramismode.com/درمان-تیرگی-لب-آرامیس-مد/


برچسب ها: آموزش رژ لب زدن , خرید رژ لب , رژ لب , رژ لب براق , رژ لب زدن , رژ لب قرمز , رژ لب مات , رژ لب مایع , رژ لب مخملی , سالن آرامیس , سالن آرایش آرامیس مد , سالن زیبایی آرامیس , سایت رژ لب , لب , میکروپیگمنتیشن لب , نرم کردن لب , نرم کننده لب , هاشور لب ,
[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 1 مهر 1396 ] [ 17:27 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]