روش های جلوگیری و مراقبت از خشکی پوست دست در سرما – مراقبت و پاکسازی پوست


روش های جلوگیری و مراقبت از خشکی پوست دست در سرما

روش های جلوگیری و مراقبت از خشکی پوست دست در سرما – مراقبت و پاکسازی پوست

خشکی پوست دست – مراقبت و پاکسازی پوست – مرکز تخصصی مراقبت از زیبایی و خدمات پوست آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان روش های جلوگیری و مراقبت از خشکی پوست دست در سرما را ارائه می دهد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی که دارای پوستی حساس نسبت به سرما دارند، هستید توصیه می کنیم راهکارهای ساده درمانی مراقبتی ارائه شده در این مطلب که توسط سالن زیبایی آرامیس مد تخصصی ترین مرکز مراقبت از پوست در شهرک غرب و سعادت آباد را دنیال کنید.

مراقبت و پاکسازی پوست – روش های مبارزه با خشکی پوست دست برای هوای سرد:

مراقبت و پاکسازی پوست – با رسیدن فصول سرد سال یکی از بزرگترین مشکلاتی که افراد با آن مواجه می شوند، خشکی پوست دست می باشد. در فصول سرد سال از آنجایی که هوا سرد و در عین حال رطوبت کم می شود، بیشتر افراد با عارضه خشک شدن پوست مواجه می شوند. به همین دلیل سالن مراقبت از زیبایی آرامیس مد در ادامه این مطلب چند راهکار ساده را برای مراقبت کردن از پوست دست ها در فصول سرد به شما دوستان ارائه می دهد.

مراقبت و پاکسازی پوست – آموزش اساسی ترین نکات مراقبتی از پوست دست در سرما:

مواجه شدن با عارضه خشکی پوست دست بسیار دردناک است، زمانی که پوست دچار این مشکل می شود در کمترین حالت دچار تغییر شکل و سوزش می شود اما عدم رسیدگی درست و مراقبت از آن علاوه بر مشکلات اولیه پوست نه تنها زخم در بیشتر مواقع دچار خونریزی هم می شود. البته با پیروی از چند روش ساده و اساسی دستان شما هرگز دچار چنین مشکلاتی نمی شوند.

روش های جلوگیری و مراقبت از خشکی پوست دست در سرما

روش های جلوگیری و مراقبت از خشکی پوست دست در سرما

قدم اول: پوشیدن دستکش

یکی از اساسی ترین قدم های مبارزه با خشکی پوست دست استفاده از یک دستکش مناسب زمانی که در فضای باز مانند خیابان، پارک و … هستید. فراموش نکنید یک دستکش مناسب که برای دوخت لایه درونی آن از پارچه کتان استفاده کرده باشند، تهیه کنید. پارچه کتان علاوه بر مراقبت از پوست در مقابل گرما حساست های پوستی را هم دفع می کند.

ساده ترین روش های مراقبت از پوست دست

ساده ترین روش های مراقبت از پوست دست

قدم دوم: شستشوی درست دست ها

یکی از اساسی ترین قدم ها برای پیشگیری از دچار شدن به بیماری هایی مانند سرما خوردگی، آنفولانزا و سایر موارد دیگر شما باید با یک روش کامل و اساسی دست های خود را به درستی هم بابت پیشگیری از بیماری و هم خشکی پوست دست به دلیل وجود ویروس های مختلف شستشو دهید.

  • آب:

زمانی که صحبت از شستشو دست ها برای پاکسازی و پیشگیری از عوامل بیماری زا و حساسیت زا می شود، تصور بیشتر افراد استفاده از آب گرم برای شستشو دست ها می باشد که این تفکر کاملا غلط است. آب گرم می تواند بسیاری از ویروس ها را تحریک کند، پس استفاده از آب گرم ممنوع است.

  • صابون:

برای پاکسازی و پیشگیری از عوامل بیماری زا و حساسیت زا سعی کنید زمان شستشو فقط و فقط از صابون های گیاهی برای شستشو دست هایتان بهره ببرید.

مناسب ترین مرطوب کننده های پوست دست خشک

مناسب ترین مرطوب کننده های پوست دست خشک

قدم سوم: استفاده از مرطوب کننده مناسب

زمانی که شستشو انجام می دهید و یا هر عمل دیگری که بعد از آن احساس می کنید دچار خشکی پوست دست می شوید، حتما بعد از آن کار دست هایتان را به یک مرطوب کننده مناسب آغشته کنید.

  • مرطوب کننده مناسب:

بهترین نوع مرطوب کننده ها آنهایی هستند که اساس....

برای مشاهده ادامه آموزش مراقبت از خشکی پوست دست در سرما اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/روش-جلوگیری-مراقبت-خشکی-پوست-دست/


برچسب ها: خدمات پوست , خدمات پوست غرب تهران , خدمات دست , خدمات زیبایی دست , دست , زیبایی دست , سالن خدمات دست , ماسک شکری , ماسک عسل و لیمو , ماسک ماست , مراقبت از پوست , مراقبت از دست , نرم کردن دست ,
[ بازدید : 17 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 21 آبان 1396 ] [ 6:43 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]