آشنایی با استایل و روش های مختلف تاتو بدن – تاتوی ابرو هاشور ابرو تاتوی خط لب بن مژه


آشنایی با انواع سبک و مدل های مختلف تاتو مناسب بدن

آشنایی با استایل و روش های مختلف تاتو بدن – تاتوی ابرو هاشور ابرو تاتوی خط لب بن مژه

تاتو بدنتاتوی ابرو هاشور ابرو تاتوی خط لب بن مژهآرایشگاه و سالن زیبایی آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان آشنایی با استایل و روش های مختلف تاتو بدن را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال فهمیدن تفاوت های مختلف تاتو و یادگیری نام سبک های مختلف آن هستید، این مطلب را تا انتها گام به گام با سالن زیبایی آرامیس مد تخصصی ترین مرکز زیبایی در محله های فلکه اول صادقیه و فلکه دوم صادقیه دنبال کنید.

تاتوی ابرو هاشور ابرو تاتوی خط لب بن مژه – هرآنچه که در خصوص تاتو بدن باید بدانید:

تاتوی ابرو هاشور ابرو تاتوی خط لب بن مژه – یکی از متداول ترین روش های طرح دادن به پوست بدن استفاده کردن از تاتو بدن می باشد. همانطور که برروی بدن افراد مختلف می بینید، تاتو کردن نیز مانند هر هنر دیگری پر از سبک و سیاق متفاوت می باشد. در ادامه همین مطلب سالن زیبایی آرامیس مد شما دوستان را بیشتر از پیش با این روش ها آشنا می کند، تا در صورت علاقه اگر قصد تاتو کردن را داشته باشید از روی آگاهی طرح خود را انتخاب کنید.

آشنایی با انواع سبک و مدل های مختلف تاتو مناسب بدن:

آموزش تاتو کردن بدن به روش سنتی

آموزش تاتو کردن بدن به روش سنتی

روش اول: آشنایی با تاتو سنتی

تاتو کردن به این سبک به سال ۱۷۰۰ میلادی بازمی گردد. در حقیقت این روش سالها قبل تر در جوامع غیر شهری مناطقی که همچنان به صورت انسان های اولیه زندگی می کردند، استفاده می شده. اما در سال ۱۷۰۰ میلادی کاپیتان جیمز کوک با دیدن این علامت ها روی بدن یا به عبارتی تاتو بدن را مشاهده کرد، این هنر را به جوامع شهری آورد.

آشنایی با طرح های مختلف بدن سبک رئال

آشنایی با طرح های مختلف بدن سبک رئال

روش دوم: آشنایی با تاتو سه بعدی یا همان رئال

درست است که هنر رئال به زمان رنسانس برمی گردد، اما استفاده از تاتو بدن به سبک رئال یا به عبارتی استفاده از تاتو سه بعدی روی بدن از نیمه دوم قرن بیست آغاز شده است. این شکل از تاتو کردن بدن به طرح خاصی محدود نمی شود و شما هر طرح اعم از صورت انسان، طبیعت، حیوانات و غیره را می توانید برای خود انتخاب کنید.

استایل و روش های مختلف تاتو به سبک آبرنگ

استایل و روش های مختلف تاتو به سبک آبرنگ

روش سوم: آشنایی با تاتو آبرنگ

امروزه یکی از پرطرفدارترین روش های تاتو بدن، استفاده از سبک آبرنگ می باشد. این روش از تاتو کردن بدن آنقدر محبوب است که همواره بخشی از مجله های مد روز دنیا را به خود اختصاص می دهد. البته باید بگوییم که هرکسی توانایی پیاده سازی این سبک خاص از تاتو را ندارد و حتما شما نیاز به یک تاتو آرتیست حرفه ای و مجرب دارید.

تاتو کردن به سبک قبیله ای و تفاوت در طرح

تاتو کردن به سبک قبیله ای و تفاوت در طرح

روش چهارم: آشنایی با تاتو قبیله ای

تاتو کردن به روش قبیله ای یا به عبارتی هنر نمایی به سبک بموی روی بدن یکی از اصیل ترین روش های تاتو بدن می باشد. این تاتو که دارای....

برای مشاهده ادامه آشنایی با استایل و روش های مختلف تاتو بدن اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/آشنایی-استایل-روش-مختلف-تاتو-بدن/


برچسب ها: تاتو با حنا , تاتو عربي , تاتو هندي , سالن آرامیس , سالن آرایش آرامیس مد , سالن زیبایی آرامیس مد , قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو , میکروپیگمنتیشن خط چشم , میکروپیگمنتیشن لب , میکروپیگمنتیشن مژه ,
[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 21 آبان 1396 ] [ 6:44 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]