اپیلاسیون عربی سنتی ترین سبک پاکسازی مو از بدن – خدمات تخصصی اپیلاسیون آرامیس مد


اپیلاسیون عربی سنتی ترین سبک پاکسازی مو از بدن

اپیلاسیون عربی سنتی ترین سبک پاکسازی مو از بدن – خدمات تخصصی اپیلاسیون آرامیس مد

اپیلاسیون عربیخدمات تخصصی اپیلاسیون آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان آموزش اپیلاسیون عربی سنتی ترین سبک پاکسازی مو از بدن را ارائه می دهد. اگر به دنبال یک روش سنتی و طبیعی و به دور از مواد شیمیایی برای پاکسازی موهای بدنتان بخصوص موهای زائد آن هستید، توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها یا سالن زیبایی آرامیس مد مجرب ترین مرکز خدمات اپیلاسیون در محله های آتی ساز و ونک دنبال کنید.

هرآنچه که در خصوص روش اپیلاسیون عربی باید بدانید:

اپیلاسیون کردن و یا به عبارتی پاکسازی ریشه ای موها از بدن، یکی از روش های سنتی مردم خاورمیانه بخصوص کشورهای عربی آن می باشد. اپیلاسیون عربی در دنیا به دلیل سنتی بودن و به دور از هرگونه مواد شیمیایی بودنش شهرت دارد و بسیار بین مردم محبوب می باشد. به همین دلیل آرایشگاه آرامیس مد در این مطلب راهکار استفاده از این سبک سنتی را به شما برای استفاده در خانه آموزش می دهد.

آموزش ساخت موم به سبک عربی برای اپیلاسیون:

ریشه استفاده از این سبک اپیلاسیون به مردم مصر و لبنان می رسد. اپیلاسیون عربی از یک روش کاملا طبیعی و با استفاده از موم عسل و یا موم شکر برای کار خود پیروی می کند. از آنجایی که مواد شیمیایی ممکن است به پوست افراد آسیب های جدی وارد کند، بیشتر مردم ترجیح می دهند از روش های سنتی و طبیعی مانند این روش بهره ببرند.

اپیلاسیون عربی سنتی ترین سبک پاکسازی مو از بدن

اپیلاسیون عربی سنتی ترین سبک پاکسازی مو از بدن

بخش اول: تهیه مواد لازم

برای ساختن موم کاربردی در اپیلاسیون عربی شما به یک فنجان شکر (سفید یا قهوه ای فرقی ندارد)، ۲قاشق غذاخوری آب، ۱/۵ قاشق غذاخوری آبلیمو، نمک در صورت دلخواه به میزان یک قاشق چایخوری، قاشق چوبی و یک عدد ماهیتابه احتیاج دارید.

روش تهیه موم عربی برای اپیلاسیون در خانه

روش تهیه موم عربی برای اپیلاسیون در خانه

بخش دوم: درست کردن و ساختن موم عربی

برای درست کردن موم مناسب اپیلاسیون عربی باید تمامی مواد فوق الذکر را داخل ماهیتابه ریخته و به مدت.....

برای مشاهده ادامه آموزش اپیلاسیون عربی سنتی ترین سبک پاکسازی مو از بدن اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/اپیلاسیون-عربی-سنتی-سبک-پاکسازی-مو/


برچسب ها: اپیلاسیون , اپیلاسیون آرامیس , اپیلاسیون بدون درد , اپیلاسیون سعادت آباد , اپیلاسیون شهرک غرب , اپیلاسیون غرب تهران , سالن اپیلاسیون , قیمت اپیلاسیون , مرکز اپیلاسیون تهران , مرکز تخصصی اپیلاسیون ,
[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 21 آبان 1396 ] [ 6:48 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]