آشنایی با متداول ترین روش های کاشت ناخن پودری – مرکز تخصصی طراحی ناخن آرامیس مد


آشنایی با متداول ترین روش های کاشت ناخن پودری

آشنایی با متداول ترین روش های کاشت ناخن پودری – مرکز تخصصی طراحی ناخن آرامیس مد

کاشت ناخن پودریمرکز تخصصی کاشت و طراحی ناخن آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان آشنایی با متداول ترین روش های کاشت ناخن پودری را ارائه می دهد. پس اگر در زمینه کاشت بخصوص مهمترین سبک های آن در خصوص ناخن به دنبال بهترین راهنمایی هستید، این مطلب را تا انتها با آرایشگاه آرامیس مد حرفه ای ترین مرکز خدمات ناخن در تهران محله ونک دنبال کنید.

آیا با سبک و متدهای مختلف کاشت ناخن پودری آشنا هستید؟

یکی از مجرب ترین و مطمئن ترین روش های زیباسازی ناخن ها، اسنفاده از سبک کاشت ناخن پودری می باشد. زمانی که افراد برای جذاب کردن دستانشان از این متد بهره می برند به دست های خود یکی زیبایی فوق العاده هدیه می کنند. اما بیشتر افراد اطلاعات خاصی در خصوص روش ها و متدهای متفاوت این سبک از دیزاین ناخن را ندارند. پس اگر می خواهید با علم کامل از این سبک بهره ببرید با سالن زیبایی آرامیس مد در این مطلب همراه شوید.

مفاهیمی که در خصوص روش های مختلف کاشتن پودری باید بدانید:

یکی از تخصصی ترین آیتم های زیبا و جذاب سازی ناخن ها استفاده از کاشت ناخن می باشد. این روش علاوه بر زیباسازی، به شما ناخن هایی مستحکم نیز می بخشد. پس اگر به دنبال شناخت و داشتن آگاهی از متدهای متفاوت این روش هستید، تا انتها این مطلب را مطالعه کنید.

آشنایی با متداول ترین روش های کاشت ناخن پودری

آشنایی با متداول ترین روش های کاشت ناخن پودری

روش اول: کاشت به سبک پودری پایه

یکی از سنتی ترین روش های کاشت ناخن پودری استفاده از سبک پودری پایه می باشد. درست است که این روش از قدیم مانده اما همچنان یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین سبک ها می باشد.

  • روش کار:

در این روش برای کاشت از لیکوئید که به صورت پودر و مایع مخصوص می باشد، بهره می برند. این مواد مانند یک لایه حفاظی با استفاده از قلم مخصوص روی ناخن های آماده کاشت کشیده می شوند.

  • نکته:

زمانی که ناخن کار از این سبک استفاده می کند علاوه بر مهارت باید، سرعت عمل سریعی هم داشته باشد، اگر این سبک درست پیاده سازی شود، ناخن هایی با فرم طبیعی حاصل آن می شود.

جدیدترین متدهای کاشت میکس ناخن پودری

جدیدترین متدهای کاشت میکس ناخن پودری

روش دوم: کاشت به سبک میکس

برای کاشت ناخن پودری به سبک میکس ناخن کار ابتدا تمامی مراحل در سبک پودری یعنی پوشش دادن ناخن با لیکوئید و کاشت را انجام می دهد، سپس برای استحکام و جذاب سازی بیشتر ناخن روی آن یک لایه از ژل تاپ شین می کشد.

زیباترین نمونه های پودر هلویی برای کاشت ناخن

زیباترین نمونه های پودر هلویی برای کاشت ناخن

روش سوم: کاشت به سبک هلویی

این روش نیز منشاء گرفته از سبک.....

برای مشاهده ادامه آشنایی با متداول ترین روش های کاشت ناخن پودری اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/روش-طراحی-کاشت-ناخن-پودری/


برچسب ها: سالن ناخن شهرک غرب , قیمت کاشت ناخن در تهران , کاشت ناخن , کاشت ناخن مصنوعی , مرکز تخصصی کاشت ناخن غرب تهران , ناخن کار , ناخن کار حرفه ای , ناخن کار خوب , ناخن کار خوب در تهران , ناخن کار خوب در شمال تهران , ناخن کار خوب در غرب تهران , ناخن کار شهرک غرب , هزینه کاشت ناخن ,
[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 21 آبان 1396 ] [ 6:51 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]