تیره کردن ابرو – آموزش جوان سازی ابرو در خانه – رنگ کردن ابرو


راهکارهای جوان سازی چهره با استفاده از تغییر رنگ ابرو

تیره کردن ابرو – آموزش جوان سازی ابرو در خانه – رنگ کردن ابرو

تیره کردن ابرو رنگ کردن ابروخدمات تخصصی ابرو آرامیس مد در این پست به شما دوستان سه روش مجرب و اساسی برای جوان سازی ابرو در خانه را آموزش می دهد. پس اگر می خواهید با یک آرایش ابرو درست و حرفه ای صورت خود را چندسال جوان تر کنید، این مطلب را تا انتها با آرایشگاه آرامیس مد مدرنیته ترین سالن کاشت و اصلاح ابرو در شهرک غرب و سعادت آباد دنبال کنید.

رنگ کردن ابرو – بهترین راهکارهای تیره کردن ابرو در خانه:

رنگ کردن ابرو – بیشتر افراد فکر می کنند که زیبایی فقط در رنگ های روشن و هایلایت کردن مو و ابرو می باشد، در صورتی که یکی از بهترین آیتم های زیبایی و جوانتر نشان دادن چهره استفاده از رنگ های تیره بخصوص برای ابرو می باشد. شما حتی اگر از تیره کردن ابرو هایتان برای بالا بردن جذابیت چهره مطمئن نیستید، می توانید با آرایش موقت آنها را تیره تر کنید تا از جذابیت آن و تناسب داشتن با چهره تان مطمئن شوید.

آموزش گام به گام سه روش ساده برای تیره سازی ابروها:

از آنجایی که ابروهای روشن و کمرنگ چهره افراد را سرد و بی روح نشان می دهد حتی اگر هم مد باشد، سالن زیبایی آرامیس مد به شما پیشنهاد می دهد برای گرما بخشیدن به چهره تان ونشان دادن جذابیت های آن از روش تیره کردن ابرو بهره ببرید. در ادامه به شما مهمترین اصول و آیتم هایی را که برای تیره سازی ابروهایتان باید رعایت کنید تا به نتیجه مطلوب برسید را ارائه می دهیم.

راهکارهای جوان سازی چهره با استفاده از تغییر رنگ ابرو

راهکارهای جوان سازی چهره با استفاده از تغییر رنگ ابرو

گام اول: تیره کردن با استفاده از رنگ

اولین روش ساده و اساسی که شما هم می توانید با مراجعه به آرایشگاه آن را برای تیره کردن ابرو هایتان دریافت کنید و هم خودتان در خانه آن را انجام دهید، استفاده از رنگ مصنوعی برای ابروها می باشد.

  • انتخاب رنگ:

زمان انتخاب رنگ ابرو این گزینه را در ذهن داشته باشید که برای داشتن یک چهره جذاب نباید ابرو از موهای سر تیره تر باشد، پس رنگ انتخابی باید بین دو تا سه درجه روشن تر باشد.

  • خرید درست:

برای حفظ سلامت ابروهایتان هرگز زمان رنگ کردن از همان رنگی که برای موهایتان استفاده می کنید برای ابرو، استفاده نکنید و رنگ مخصوص خودش را تهیه کنید.

  • دقت کنید:

اگر خودتان می خواهید ابروهایتان را رنگ کنید، بسیار مراقب چشم هایتان باشید که رنگ با آن تماس پیدا نکند. حتما قبل از مصرف دستوالعمل روی جعبه را مطالعه کنید.

آموزش گام به گام رنگ و آرایش کردن ابرو با لوازم تیره

آموزش گام به گام رنگ و آرایش کردن ابرو با لوازم تیره

گام دوم: استفاده از آرایش برای تیره کردن – رنگ کردن ابرو

گاهی شما فقط می خواهید از تیره کردن ابرو به صورت موقتی مثلا یک مهمانی بهره ببرید، برای این کار می توانید از لوازم آرایشی مثل ریمل ابرو و مداد ابروی تیره بهره ببرید.

  • آغشته کردن بورس:

اگر می خواهید از ریمل ابرو استفاده کنید، حتما حتما زمان آغشته کردن بورس به ریمل آن را به طور کامل داخل مایع بچرخانید تا کاملا بورس رنگ بگیرد.

  • گرفتن مایع:

دقت کنید مقدار مایع آغشته شده به بورس به اندازه باشد، اگر مقدار آن بیشتر از حد است آن را با لوله ریمل بگیرید.

  • کشیدن ریمل ابرو:

زمای که می خواهید ریمل به ابروهایتان بکشید، دقت کنید که.....

برای مشاهده ادامه آموزش تیره کردن ابرو اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/تیره-کردن-ابرو-جوان-سازی-صورت/


برچسب ها: آرایشگاه خوب برای ابرو در تهران , آرایشگاه خوب برای ابرو غرب تهران , ابروکار حرفه ای , اصلاح ابرو در شهرک غرب , براشینگ ابرو , بهترین آرایشگاه برای ابرو , پرپشت شدن ابرو , قیمت اصلاح ابرو , قیمت برداشتن ابرو , قیمت میکروپیگمنتیشن , کاشت ابرو , هاشور ابرو ,
[ بازدید : 167 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 24 آبان 1396 ] [ 11:35 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]