وکس صورت و بدن – ساخت وکس خانگی با مواد طبیعی – سالن تخصصی اپیلاسیون آرامیس مد


ساخت وکس خانگی با مواد طبیعی

وکس صورت و بدن – ساخت وکس خانگی با مواد طبیعی – سالن تخصصی اپیلاسیون آرامیس مد

وکس صورت و بدنسالن تخصصی اپیلاسیون آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان آموزش ساخت وکس خانگی با مواد طبیعی را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال ساختن وکس دستی خودتان با استفاده از مواد طبیعی و اولیه ای که در خانه وجود دارد، هستید این مطلب را گام به گام تا انتها با آرایشگاه آرامیس مد مدرنیته ترین مرکز اپیلاسیون در غرب تهران و شمال تهران دنبال کنید.

تهیه وکس صورت و بدن بدون عوارض:

وکس کردن یکی از مجرب ترین و بهترین روش های موزدایی بخصوص برای موهای زائد بدن می باشد. بیشتر روش های اپیلاسیون و موزدایی کردن از بدن عوارض زیادی از جمله رشد سریعتر و بیشتر شدن موهای زائد را به دنبال دارد. به همین دلیل سالن تخصصی اپیلاسیون آرامیس مد در ادامه این مطلب بهترین راهکارهای تهیه وکس صورت و بدن طبیعی را به شما دوستان ارائه می دهد که فاقد این عوارض می باشد.

آموزش تهیه چند نوع وکس مخصوص و طبیعی در خانه:

همانطور که در بالا نیز اشاره شد روش های مختلف موزدایی دارای عوارض هستند، اما تهیه و استفاده از وکس صورت و بدن به شکل طبیعی و با استفاده از مواد موجود در خانه نه تنها این عوارض را ندارد بلکه کمک های شایانی به زیباسازی و جوان سازی پوست بدن شما نیز می کنند.

آموزش تهیه چند نوع وکس مخصوص و طبیعی در خانه

آموزش تهیه چند نوع وکس مخصوص و طبیعی در خانه

۱-استفاده از وکس شیر:

  • مواد لازم برای تهیه وکس شیر:

برای تهیه وکس صورت و بدن با استفاده از شیر شما نیاز به ۲قاشق غذاخوری شیر، ۱قاشق غذاخوری آب خیار، ۲قاشق غذاخوری پودر ژلاتین و نصف قاشق چای خوری جوش شیرین دارید.

  • روش تهیه وکس شیر:

مواد فوق الذکر را داخل یک ظرف مناسب ریخته و خوب بزنید، آنقدر ادامه دهید تا مواد کاملا ترکیب شده و مخلوط یکدست شود. در ادامه مخلوط را به مدت ۱۲ ثانیه داخل مایکروویو گرم کنید.

  • روش استفاده از وکس شیر:

برای مصرف و موزدایی به کمک وکس شیر شما باید وکس تهیه شده را با استفاده از یک براش مناسب روی پوست خود ماساژ دهید، چند لحظه صبر کنید وقتی از خشک شدن آن مطمئن شدید شروع به کندن یا به عبارتی وکس کردن، کنید.

  • نتیجه استفاده از وکس شیر:

استفاده منظم و مستعمر از وکس شیر به این صورت که هفته ای یکبار انجام شود، رشد موها را به اندازه ۷۵ درصد کاهش می دهد.

ساخت وکس خانگی با مواد طبیعی

ساخت وکس خانگی با مواد طبیعی

۲-استفاده از وکس شکر و لیمو:

  • مواد لازم برای تهیه وکس شکر و لیمو:

برای تهیه این وکس شما به ۲ قاشق چای خوری آب لیمو که حتما تازه باشد، ۲ قاشق غذاخوری شکر و ۴ قاشق غذاخوری آب نیاز دارید.

  • روش تهیه وکس شکر و آب لیمو:

برای تهیه این وکس ابتدا آب و شکر را در یک ظرف مناسب خوب باهم بزنید زمانی که کاملا شکر حل شد، آب لیمو را به آن اضافه کنید و دوباره بزنید تا کاملا مواد با هم ترکیب شوند.

  • روش استفاده از وکس شکر و آب لیمو:

مخلوط به دست آمده را در جهت رویش موهایتان روی پوست خود بکشید، یک ربع صبر کنید تا کاملا روی پوستتان خشک شود. بعد از این با آب پوست خود را شستشو و ماساژ دهید، با این کار علاوه بر مو زدایی، لایه برداری هم می کنید.

  • نتیجه گرفتن از وکس شکر و آب لیمو:

اگر به دنبال گرفتن نتیجه بسیار مطلوب و شگفت انگیز از.......

برای مشاهده ادامه آموزش ساخت وکس خانگی با مواد طبیعی اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/وکس-صورت-بدن-ساخت-وکس-خانگی/


برچسب ها: اپیلاسیون , اپیلاسیون آرامیس , اپیلاسیون بدون درد , اپیلاسیون سعادت آباد , اپیلاسیون شهرک غرب , اپیلاسیون غرب تهران , سالن اپیلاسیون , قیمت اپیلاسیون , مرکز اپیلاسیون تهران , مرکز تخصصی اپیلاسیون , وکس , وکس بدن , وکس صورت , وکس صورت با شمع ,
[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 24 آبان 1396 ] [ 11:39 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]