چگونه یک مهمانی عروسی کوچک و خودمانی برگذار کنیم؟ – سالن تخصصی گریم عروس آرامیس مد


بهترین آرایشگاه تهران برای عروس

چگونه یک مهمانی عروسی کوچک و خودمانی برگذار کنیم؟ – سالن تخصصی گریم عروس آرامیس مد

سالن تخصصی گریم عروس آرامیس مد مجرب ترین آرایشگاه خدمات زیبایی در بلوار مرزداران و فرحزاد در این مقاله پاسخ این سوال که چگونه یک مهمانی عروسی کوچک و خودمانی برگذار کنیم؟، را به صورت جزء به جزء ارائه می دهد پس اگر به دنبال بهترین راهنمایی ها در خصوص موضوع فوق الذکر هستید با مرکز زیبایی آرامیس مد همراه شوید. روش های برنامه ریزی و اجرای مناسب، شما می توانید عروسی کوچک خودمانی را که همیشه در سر داشته اید، برگذار کنید.

نکات طلایی برای برپا کردن یک عروسی کوچک و خودمانی

اگر یک مهمانی عروسی کوچک و خودمانی، چیزی است که شما و نامزدتان مد نظر دارید، با بیاد داشتن این حقیقت که این مسئله امری خصوصی است آن را برگذار کنید. شاید جشن های عروسی یاد آور مهمانی ها و مراسم بزرگ، مخارج بسیار بالا و لیست های مهمانی طولانی باشند، اما این مسئله که عروسی بزرگ و مجلل و یا ساده و خودمانی باشد، یک انتخاب و امر کاملا خصوصی برای زوجین محسوب می شود.

بخش اول: مدیریت انتظارات خانواده و دوستان.

تشریفات عروسی با قیمت مناسب

تشریفات عروسی با قیمت مناسب

۱-برای مغلوب شدن بر احساسات آماده باشید.

این برای شما بسیار سخت خواهد بود که بدون دلخوری هیچ کس یک عروسی کوچک و خودمانی بگیرید. پس گاو را با شاخش بگیرید (اوضاع را تحت کنترل قرار دهید) و به مخالفان خود توضیح دهید که شما آنها را دوست دارید و از حمایت های آنها قدردانی می کنید، اما تمام درخواست های آنها نمی توانند مورد قبول شما باشند.

  • همیشه دلسوز بوده و معذرت بخواهید.

با خانواده ی ناراحت و مخالف خود ابراز همدردی کنید. به آنها توضیح دهید که هدف شما ناراحتی و ایجاد اختلاف با آنها نبوده و بگویید که آنها نه تنها به عنوان یک انسان برای شما ارزش دارند بلکه اشتیاق آنها برای حمایت شما در روز خاصتان بسیار ارزشمند است.

  • مدیریت انتظارات:

از اینجا به بعد شما می توانید هر امید و درخواستی برای دعوت مهمان را باجملاتی مثل ( ما سالن کوچکی را انتخاب کرده ایم) رد کنید. این کار به شما در مدیریت انتظارات کمک می کند و از تقابل هایی که بالقوه ناراحت کننده می باشند جلوگیری می کند.

شریفات عروسی ارزان

شریفات عروسی ارزان

۲-مادرتان را با مصالحه کنترل کنید:

عروسی که مادرتان در رویاهایش برایتان در نظر داشته است، احتمالا شامل لیست سه برابری مهمان ها و منوی گران غذا می باشد. لیست مهمان های خود را کم نگه دارید و همان طور که به نفع شماست و با مذاکره، لیست بنویسید.

  • مثال کاربردی:

به مادر خود بگویید که می تواند جاری های عمه بزرگتان را برای عروسی کوچک و خودمانی دعوت کند اما نیازی نیست برای دندانپزشک های خانوادگیتان دعوت نامه بفرستد.

  • مادرتان را تحمل کنید.

اگر او احساس می کند که عروسی شما با لیست کوچک مهمانان تان تا قرن ها بر سر زبان ها خواهد بود، اجازه دهید تا شما را سرزنش کند. به او بگویید که برای مثال، می تواند به دوستانش بگوید که شما همه ی عمور را بدست دارید و طرح ها و برنامه های ناخوشایند عروسی شما کاملا خارج از کنترل اوست. اگر او بابت تعداد مهمان های کم شما خجالت زده است، بگذارید تا کم کم آرام شود.

  • به مادرتان اجازه دهید تا حس ریاست و مهم بودن داشته باشد.

اگر تعصبی روی اجرای برخی قسمت های عروسی ندارید، اجازه دهید که مادرتان پروژه هارا تحت کنترل گرفته و انجام بدهد. کنترل تقریبا کامل یک پروژه را به او بدهید و ارزش مسئولیتی را که به او داده اید نشان دهید، مراقب باشید که خیلی وقتش را شلوغ نکنید. هیچکس تمایل ندارد قبل از عروسی زمانش کامل پر بشود.

بهترین آرایشگاه تهران برای عروس

بهترین آرایشگاه تهران برای عروس

۳-طرح خود را بشناسید و به آن پایبند باشید.

وقتی به عروسی کوچک و خودمانی نزدیک می شوید ممکن است خانواده و دوستانتان جوری رفتار کنند که گویا نظرات آنها مهم تر از شماست. به یاد داشته باشید که شما و همسر آینده تان مرکز اصلی تصمیم گیری برای عروسی در پیش هستید. در همان ابتدا برنامه ریزی، با توجه به اهدافتان از هر گونه کج خلقی و اوقات تلخی جلوگیری کنید.

  • تصمیم بگیرید که از یک برنامه ریزعروسی استفاده کنید.

برنامه ریز عروسی ممکن است به نظر....

برای مشاهده ادامه چگونه یک مهمانی عروسی کوچک و خودمانی برگذار کنیم؟. اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/چگونه-یک-مهمانی-عروسی-کوچک-و-خودمانی-بر/


برچسب ها: آرایشگاه عروس و داماد , بهترين آرايشگاه عروس در تهران , بهترین آرایشگاه عروس در شهرک غرب , بهترین آرایشگاه عروس در غرب تهران , بهترین عروس کار , جدیدترین سالن عروس , خدمات عروس , سالن فوق تخصصی آرایش و گریم عروس , عروس سرا , عروس عروس ,
[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 24 آبان 1396 ] [ 11:41 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]