آرامیس مد مدرن ترین سالن عروس – آموزش گام به گام تمیز کردن لباس عروس


مدرن ترین سالن عروس

آرامیس مد مدرن ترین سالن عروس – آموزش گام به گام تمیز کردن لباس عروس

در این مقاله آرامیس مد مدرن ترین سالن عروس در تهران محله شهرک غرب برای شما دوستان آموزش گام به گام تمیز کردن لباس عروس را دارد. پس اگر به دنبال تخصصی ترین روش های پاک کردن انواع لک از روی لباس تان هستید با آرامیس مد همراه در این مقاله همراه شوید.

روش های تمیز کردن لباس عروس در خانه

روز عروسی شما، روزی است که برایتان خاطره خواهد شد. پس قطعا شما می خواهید که لباس عروسی تان برایتان باقی بماند. اگر تور و ژپن های لباس تان پلی استر هستند، می توانید برای تمیز کردن لباس عروس آن را خودتان با دست بشویید. روش های خشک شستشو نمی توانند لکه های عرق و یا لکه های ناشی از غذا را از بین ببرند، پس از شستشو با آب استفاده کنید تا لباس تان کاملا تمیز بشود.

بخش یک از سه: پاک کردن موضعی لکه ها.

آرایش عروس و مدل موی عروس

آرایش عروس و مدل موی عروس

۱-لباس خود را به طور کامل بازرسی کنید.

تمام لکه ها را پیدا کرده، و ببینید که لکه ناشی از چه چیزی است. مطمئن بشوید که پاک کننده های مورد نیازتان را در دسترس دارید.

  • لبه پایین دامنتان را به دقت نگاه کنید.

با وجود اینکه شما دامن تان را بالا گرفته اید و دنباله تان را حمل کرده اید، باز هم پایین دامن و دنباله شما کثیف خواهد بود. لباس های عروس مثل جاروهای بزرگی هستند که زمین سالن های پذیرایی را جارو میزنند.

  • لایه های مختلف لباس را جداگانه بررسی کنید.

لباس های عروسی از بیش از یک لایه تور تشکیل شده اند. پس با دقت تمام لایه ها را بررسی کنید و به دنبال لکه بگردید. وقتی بخش های مختلف لباس تان را بازرسی می کنید، متوجه می شوید که چه لکه هایی باید تمیز شوند پس برای پاک کردن آنها تدارک می بینید.

بهترین آرایشگاه عروس های ایران

بهترین آرایشگاه عروس های ایران

۲-لکه بر را امتحان کنید.

هرچه زود تر برای برای تمیز کردن لباس عروس از یک پاک کننده ی قوی استفاده کنید. اما قبل از استفاده پاک کننده بر روی لباس تان، آن را روی قطعه کوچکی تست کرده تا مطمئن شوید پاک کننده به پارچه و تورتان آسیبی نمی رساند. قسمتی از لباس تان را که کمتر در چشم است انتخاب کرده و پاک کننده را بر روی آن آزمایش کنید.

آرایشگاه عروس و داماد

آرایشگاه عروس و داماد

۳-لایه های لباس را با دستمال کاغذی از هم جدا کنید.

هنگام پاک کردن یک لکه از یک لایه، زیر آن یک لایه دستمال بگذارید تا مطمئن شوید که لکه به لایه زیرین منتقل نخواهد شد. دستمال کاغذی لکه را جذب می کند و از آلوده شدن نواحی دیگر لباس شما جلوگیری می کند.

قیمت آرایشگاه عروس

قیمت آرایشگاه عروس

۴-لکه را با لکه بر از بین ببرید.

برای برای تمیز کردن لباس عروس لکه بر را بر روی لباس خود نمالید زیرا این کار ممکن است باعث....

برای مشاهده ادامه آموزش گام به گام تمیز کردن لباس عروس اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/مدرن-سالن-عروس-لباس-عروس/


برچسب ها: آرایش عروس , آرایشگاه عروس آرامیس مد , آرایشگاه عروس در تهران , آرایشگاه عروس در غرب تهران , آرایشگاه عروس و عروس سرا در غرب , آرایشگاه عروسی های هنرمندان , بهترین آرایشگاه عروس , بهترین آرایشگاه عروس در شمال تهران , بهترین عروس کار ,
[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 24 آبان 1396 ] [ 11:42 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]