تکنیکی ترین نکات انتخاب لباس برای مراسم عروسی – آرایشگاه عروس آرامیس مد


بهترین عروس کارتهران

تکنیکی ترین نکات انتخاب لباس برای مراسم عروسی – آرایشگاه عروس آرامیس مد

در این مقاله آرامیس مد به شما دوستان تکنیکی ترین نکات انتخاب لباس برای مراسم عروسی را ارائه می دهد. وقتی که شما دعوت نامه ای برای عروسی دریافت می کنید باید تصمیم بگیرید که می خواهید چه لباسی را در مراسم بپوشید. پس اگر به دنبال دریافت بهترین راهنمایی در این مینه هستید با آرایشگاه عروس آرامیس مد تخصصی ترین سالن زیبایی در غرب تهران محله سعادت آباد همراه شوید.

چگونه کار انتخاب لباس برای مراسم عروسی را انجام دهیم؟

شما می خواهید که خوب به نظر برسید اما در انتخاب لباس برای مراسم عروسی نباید زیاده روی کنید. شما می خواهید که با تم عروسی سازگار باشید. همچنین شما باید هم از لحاظ جسمی و هم روحی احساس راحتی کنید. به دنبال راهنما یا سرنخ برای پوشیدن لباس در دعوت نامه ی خود بگردید. از لباس های بیش از اندازه پر کار اجتناب کنید و مراقب باشید که لباستان برای سالن و فصل عروسی مناسب باشد.

بخش اول: همخوانی داشتن لباس با محیط و تم مهمانی

سالن گریم عروس

سالن گریم عروس

۱-دعوت نامه را با دقت بخوانید.

بیشتر اوقات دعوت نامه ها اطلاعات دقیقی راجع به نوع لباس و میزان رسمیت مهمانی به شما می دهند. همچنین استایل و طراحی کارت دعوت نیز می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد. آیا کارت دعوت رنگی و بامزه است یا رسمی و با کلاس؟

  • بررسی دعوتنامه:

همچنین در برخی دعوت نامه ها نکاتی ذکر می شود، مثلا هنگامی که مراسم در ساحل و یا زمینی که سنگ و کلوخ دارد برگذار گردد، در دعوت نامه ذکر خواهد شد که کفش های راحت و مناسبی بپوشید.

  • پیدا کردن وبسایت:

بعضی افراد همچنین از وبسایت استفاده می کنند تا اطلاعات دقیق تری راجع به مراسم به شما بدهند. به دنبال آدرس وبسایت در دعوت نامه بگردید و سپس به آن مراجعه کرده و دستورالعمل ها را مطالعه کنید.

سالن فوق تخصصی آرایش و گریم عروس

سالن فوق تخصصی آرایش و گریم عروس

۲-با تم تعیین شده همراهی کنید.

هر تمی که برای عروسی تعیین شده باشد، هنگامی که شما تصمیم به شرکت کردن در مراسم را می گیرید باید از آن پیروی کنید تا بتوانید بخشی از مراسم باشید. این روز مخصوص آنهاست و شما تنها بخشی از آن هستید. هر دستور العمل به خصوصی که توسط عروس یا داماد مطرح شده است را دنبال کنید. خواه با رعایت آن دستور العمل مجبور به انتخاب لباس برای مراسم عروسی شوید که شما را مانند یک ستاره دنباله دار سرگردان کند یا اینکه مجبور به پوشیدن لباس هاوایی بشوید.

نوعروس

نوعروس

۳-احترام به لباس محلی وسنتی.

اگر تم عروسی شامل لباس های محلی و سنتی می باشد، می توانید در خانه لباس سنتی تهیه کنید. فقط مراقب باشید که در لباس از آداب و رسوم پیروی کنید تا ناخواسته باعث تمسخر فرهنگ و سنن میزبانتان نشوید.

  • لباس رسمی هندوها ساری نام دارد.

شما ممکن است ساری نداشته باشید و معمولا چنین لباسی نپوشید، اما می توانید رنگ های درخشان ساری ها را با جواهراتتان ست کنید. همچنین می توانید از زیورآلات مخصوص هندی نیز استفاده کنید.

  • عروسی اسکاتلندی:

در عروسی های اسکاتلندی ممکن است مردان دامن های مخصوص اسکاتلندی بپوشند. می توانید با پوشیدن یک کراوات شطرنجی، پشتیبانی خود از تم و رعایت آن را نشان دهید بدون آنکه دامن بپا کنید.

  • بر روی این مسائل تمرکز کنید.

به تمامی رسوم و مذاهب احترام بگذارید. اگر به یک مراسم کاملا کاتولیک می روید، ممکن است از شما انتظار برود که در بخشی از مراسم زانو بزنید پس کفش ها و لباس های راحتی به تن کنید تا بتوانید با آنها به راحتی زانو زده و دوباره بایستید.

لیست سالن های عروس

لیست سالن های عروس

۴-سالن را در نظر بگیرید.

اگر دستور العمل انتخاب لباس برای مراسم عروسی پوشیدنتان دریافت نکرده اید، هنوز می توانید با توجه به نوع فضای سالن لباس خود را انتخاب کنید. اگر با سالن آشنا نیستید. در....

برای مشاهده ادامه تکنیکی ترین نکات انتخاب لباس برای مراسم عروسی اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/9879-2/


برچسب ها: تشریفات عروسی با قیمت مناسب , جدیدترین سالن عروس , خدمات عروس , سالن فوق تخصصی آرایش و گریم عروس , عروس سرا , عروس عروس , عروس کار , عروس کار ماهر , قیمت آرایشگاه عروس , متخصص عروس , معرفی بهترین مرکز آرایش عروس , نوعروس ,
[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 24 آبان 1396 ] [ 11:43 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]