خدمات رنگ مو – آشنایی با انواع متدهای استایل رنگ مو – سالن تخصصی هایلایت آرامیس مد


آموزش انواع ترندها و خدمات رنگ مو

خدمات رنگ مو – آشنایی با انواع متدهای استایل رنگ مو – سالن تخصصی هایلایت آرامیس مد

خدمات رنگ موسالن تخصصی هایلایت مو آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان آشنایی با انواع متدهای استایل رنگ مو را ارائه می دهد. پس اگر دوست دارید انواع استایل ها و ترند های رنگ مو را بشناسید و با تفاوت میان آنها آشنا شوید، این مطلب کوتاه و مفید را گام به گام تا انتها با آرایشگاه آرامیس مد مدرنیته ترین سالن خدمات رنگ و مش مو در تهران بخصوص محله های شمال تهران دنبال کنید.

هرآنچه که در خصوص ترندها و انواع خدمات رنگ مو باید بدانید.

امروزه رنگ کردن موها یکی از مهمترین و اساسی ترین ابزارهای زیباسازی بخصوص در بین بانوان است. خدمات رنگ مو دارای آیتم ها و گستردگی فروان است و معمولا هرساله یک ترند جدید نیز به آن اضافه می شود که از جمله آنها می توان به آمبره، سامبره، بالیاژ و آیتم های دیگر اشاره کرد. وجود این همه مدل و ترند افراد را برای انتخاب بهترین گزینه سردرگم می کند، به همین دلیل در ادامه این مطلب سالن رنگ مو آرامیس مد هرآنچه که در خصوص این آیتم ها را بدانید به شما برای داشتن یک انتخاب بهتر ارائه می دهد.

آشنایی با تفاوت بین انواع تکنیک های رنگ کردن مو:

گاهی شما یک استایل و ترند خاص از خدمات رنگ مو را روی موهای دیگران می بیند و دلتون می خواهد که شما هم موهایتان را با این سبک رنگ کنید، اما نام استایل و نحوه رنگ گرفتن موها با آن را نمی دانید. پس برای اینکه با معروف ترین و زیباترین مدل های رنگ مو آشنا شوید با آرایشگاه آرامیس مد همراه شوید.

آموزش بالیاژ مو با جدیدترین متدهای روز دنیا

آموزش بالیاژ مو با جدیدترین متدهای روز دنیا

زیباترین نمونه های بالیاژ مو سال

زیباترین نمونه های بالیاژ مو سال

۱-استایل اول: بالیاژ (Balayage)

اولین استایلی که از خدمات رنگ مو برای معرفی به شما دوستان انتخاب کرده ایم، استایل بالیاژ که به روش نقاشی کردن موها هم شهرت دارد می باشد. بالیاژ کردن نحوه ای از هایلایت کردن مو می باشد که دارای دامنه ای گسترده از رنگ می باشد. در روش بالیاژ شما یک ترکیب چند بعدی از رنگ را به موهایتان می بخشید و از ریشه تا به نوک موها رنگ را به صورت طبیعی و تدریجی در بین موها مشاهده می شود.

آموزش انواع ترندها و خدمات رنگ مو

آموزش انواع ترندها و خدمات رنگ مو

مناسب ترین قیمت برای رنگ کردن مو سبک آمبره

مناسب ترین قیمت برای رنگ کردن مو سبک آمبره

۲-استایل دوم: آمبره (Ombre)

دومین استایلی که از خدمات رنگ مو برای معرفی به شما دوستان انتخاب کرده ایم، استایل جذاب و پرطرفدار آمبره می باشد. روش رنگ کردن مو در استایل رنگ مو آمبره به این شکل است که موها از قسمت ریشه تا به سمت نوک مو روشن تر می شود. به عبارتی موها در قسمت ریشه تیره ترین بخش و در نوک روشترین بخش را دارد.

عکس بهترین مدل های رنگ مو سامبره هنرمندان

عکس بهترین مدل های رنگ مو سامبره هنرمندان

زیباترین مدل های رنگ مو استایل سامبره

زیباترین مدل های رنگ مو استایل سامبره

۳-استایل سوم: سامبره (Sombre)

سومین استایلی که از خدمات رنگ مو برای معرفی به شما دوستان انتخاب کرده ایم، استایل زیبا و خارق العاده سامبره می باشد. در حقیقت سامبره......

برای مشاهده ادامه آشنایی با انواع متدهای استایل رنگ مو اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/خدمات-رنگ-مو-استایل-متد-هایلایت/


برچسب ها: ترکیب رنگ مو بدون دکلره , تفاوت لایت و هایلایت مو , جدیدترین مدل رنگ مو سال , خدمات رنگ مو , رنگ مو ترکیبی , رنگ موی آمبره , رنگ موی سال , روش های هایلایت کردن مو , قیمت رنگ مو , مدل رنگ مو جدید , هایلایت زیتونی , هایلایت شانه ای , هایلایت مو مشکی , هایلایت نسکافه ای ,
[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 24 آبان 1396 ] [ 11:37 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]