پاک سازی پوست چگونه کار محافظت از پوست را انجام دهیم؟


جوانسازی پوست

پاک سازی پوست چگونه کار محافظت از پوست را انجام دهیم؟

پاک سازی پوست – در این مقاله کوتاه و اجمالی مرکز مراقبت زیبایی آرامیس مد تخصصی ترین مرکز مراقبت از پوست و مو شمال تهران آتی ساز به شما دوستان پاسخ این سوال که چگونه به عنوان یک مرد کار محافظت از پوست را انجام دهیم؟، را ارائه می دهد.

پاک سازی پوست – آموزش گام به گام روش های محافظت از پوست مردان

مردان بیشتر اوقات فکر می کنند که نباید مثل زنان کار محافظت از پوست را انجام دهند. درحالی که مردان و زنان نیاز های مختلفی برای مراقبت از پوست شان دارند، این به آن معنی نیست مردان کلا باید از مراقبت پوست شان منصرف شوند. شما هنوز نیاز دارید تا با استفاده از برنامه خاص و منظم هر چقدر که می توانید پوست تان را سالم نگه دارید. با تغییر چند روش زندگی خود و رژیم غذایی، تازگی و طراوت چشمگیری را در پوست تان ببینید.

مرحله اول: صورت تان را به طور کامل بشورید

جوان سازی پوست غرب تهران

جوان سازی پوست غرب تهران

۱-با آب گرم صورت تان را خیس کنید.

قدم اول برای محافظت از پوست استفاده از آب است. آب گرم منفذ های صورت تان را باز می کند و باعث می شود تا تمیز کننده ی صورت تان بخوبی کف کند و صورت تان را تمیز تر کند.

  • مطمئن شوید که آب گرم است.

اگر خیلی سرد باشد منفذ هایتان بسته می شود در این صورت نمی توانید صورت تان را به خوبی تمیز کنید و اگر هم خیلی داغ باشد پوست تان آسیب می بیند.

  • آب را با دستانتان به صورت تان بزنید.

اگر از حوله برای پاک کردن صورت تان استفاده کنید پرز های حوله در اثر مالش با صورت به پوست تان آسیب می رساند.

تاثیر آرایش روی پوست

تاثیر آرایش روی پوست

۲-پاک سازی پوست- از پاک کننده مناسب صورت استفاده کنید.

شما به یک تمیز کننده مر غوب بدون الکل و خالی از هر گونه مواد شیمیایی مضر نیاز دارید. این تمیز کننده های الکلی به جای پاک کردن پوست صورت تان به آن آسیب می رسانند. به یاد داشته باشید به جای استفاده از حوله آن را با دست تان به صورت تان بزنید.

  • استفاده از تمیز کننده های جامد صورت بجای تمیز کننده های مایع:

صابون های جامد پوست صورت تان را بیشتر از صابون مایع ها خشک می کنند. اگر پوست تان چرب باشد صابون های جامد مشکلی ایجاد نمی کنند، اما اگر پوست تان خشک باشد صابون های جامد به آن آسیب می رسانند. اگر پوست تان سفت شود یا خارش داشته باشید، تمیز کننده مایع تان عوض کنید.

  • تمیز کننده جوش:

اگر از جوش های صورت تان رنج می برید، برای محافظت از پوست آن دنبال تمیز کننده ای باشید که سالیسیلیک اسید، گلیکولیک اسید و یا بنزیل پروکسید داشته باشد. این مواد پوست صورت تان را به طور عمیق پاک می کند و مثل داروی قابض عمل می کند و جوش های باکتریایی را از بین می برد.

ماسک صورت

ماسک صورت

۳-پاک سازی پوست – پوست تان را پوسته پوسته کنید.

اگر پوست تان خیلی خشک باشد یا زیاد عرق کند، شاید نیاز داشته باشید تا به طور عمیق پوست تان را پاک کنید. پوسته پوسته کردن صورت تان پوست های مرده و کثیف را پاک می کند، لایه درخشان تازه و با طراوتی را به پوست صورت تان بر می گرداند. دوباره جهت یادآوری از پوسته پوسته کننده ای استفاده کنید که بدون الکل باشد.

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست

۴-شستشو و خشک کردن:

با آب ولرم صورت تان را آبکشی کنید و با آرامش به وسیله ی حوله صورت تان را خشک کنید. بعد از تمیز کردن صورت برای محافظت از پوست آن، آبکشی کنید و اجازه دهید باکتری و آلودگی از منفذ های شما خارج شود. و سپس به آرامی صورت تان را با یک حوله تا زمانی که خشک شود پاک کنید. حوله را به صورت تان نمالید. این کار به پوست شما آسیب می رساند.

خدمات پوست

خدمات پوست

۵-مرطوب کننده بزنید.

شستن صورت، چربی های ضروری را که از پوست محافظت می کند را از بین می برد. برای سالم نگه داشتن صورت تان، از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید. برای پوست های نرمال، از یک لوسیون استفاده کنید. و برای پوست های چرب از ژل استفاده کنید.

خدمات پوست غرب تهران

خدمات پوست غرب تهران

۶-این کار را دوبار در روز تکرار کنید.

شستشوی زیاد چربی ها و آسیب رساننده های پوست را از بین می برد. لازم نیست برای سالم نگه داشتن و محافظت از پوست بیش از دو بار صورت تان را بشورید.البته اگر شما ورزش می کنید و زیاد عرق می کنید، می توانید بیش تر از دوبار صورت تان را بشویید.

مرحله دوم: اصلاح کامل صورت

زیبا سازی پوست صورت غرب تهران

زیبا سازی پوست صورت غرب تهران

۱-از روش درستی استفاده کنید.

اصلاح صورت بر روی پوست دشوار است. بیشتر مردان هنگام اصلاح مراقب نیستند و با زخم ها و مو های کوتاه زیر پوست که اصلاح نشده اند اصلاح را تمام می کنند. اصلاح را برای توضیح تکنیک اصلاح صورت بخوانید.

سفید کردن پوست غرب تهران

سفید کردن پوست غرب تهران

۲-خمیر مخصوص:

برای محافظت از پوست.....

برای مشاهده ادامه آموزش محافظت از پوست مردان اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/پاک-سازی-پوست/


برچسب ها: سفید کردن پوست غرب تهران , لایه برداری پوست غرب تهران , ماسک صورت , ماسک صورت برای پوست چرب , ماسک صورت برای پوست خشک , ماسک صورت برای لک , ماسک عسل و لیمو , مراقبت از پوست , مراقبت از پوست دور چشم , مراقبت از پوست و مو , میکرودرم , نرم کردن پوست صورت , پاکسازی پوست ,
[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 27 مرداد 1396 ] [ 12:29 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]