کراتینه کردن مو – ویتامین مو – ماسک مو برای رشد سریع مو – سالن تخصصی مو آرامیس مد


راهکارهای خانگی برای رشد سریع مو

کراتینه کردن مو – ویتامین مو – ماسک مو برای رشد سریع مو – سالن تخصصی مو آرامیس مد

ماسک مو برای رشد سریع مو – سالن تخصصی مو آرامیس مد در این مطلب برای شما دوستان یکی از مناسب ترین راهکار خانگی افزایش رشد مو را به شما دوستان ارائه می دهد. اگر شما هم جزو آن دوستانی هستید که رشد موهایتان بسیار کم است و به دنبال روش های غیر شیمیایی برای در مان آن هستید در این مقاله با آرامیس مد مدرنیته ترین آرایشگاه در فلکه اول صادقیه و فلکه دوم صادقیه همراه شوید.

کراتینه کردن مو – ویتامین مو – مناسب ترین روش خانگی تهیه ماسک مو برای رشد سریع مو

داشتن موهای بلند، جذاب و زیبا یکی از آرزوهای مشترک بین بیشتر خانم ها می باشد. متاسفانه مشکلات زیادی از جمله هورمونی، آلودگی هوا، شرایط زندگی و آیتم های دیگر شما را از داشتن موهای بلند دور می کند. به همین دلیل آرامیس مد به شما در این مقاله مناسب ترین روش خانگی تهیه ماسک مو برای رشد سریع مو را ارائه می دهد، تا به رویای خود برای داشتن موهای بلتد و سالم دست پیدا کنید.

آموزش راهکار خانگی برای تقویت و رشد مو در خانه

گام اول: درست کردن محلول رشد مو

ماسک مو برای رشد سریع مو

ماسک مو برای رشد سریع مو

۱-تهیه مواد:

برای تهیه ماسک مو برای رشد سریع مو در خانه شما به دو ماده روغن خردل و دانه شنبلیله احتیاج دارید.

روش تهیه ماسک مو خانگی با خردل و شنبلیله

روش تهیه ماسک مو خانگی با خردل و شنبلیله

۲-روش تهیه محلول رشد مو:

ابتدا باید نیم لیتر روغن خردل را که تهیه کرده اید را کمی گرم کنید برای این کار کافی است ماهی تابه را روی اجاق قرار بدهید وقتی گرم شد روغن خردل را به آن اضافه کنید. در ادامه کار۵۰ گرم از دانه های شنبلیله را داخل روغن روی اجاق بریزید و صبر کنید تا حرارت ببینند.

رشد مو با ماسک مو خردل و شنبلیله رشد مو با ماسک مو خردل و شنبلیله

۳-شرایط گرم کردن:

شما برای حرارت دادن محلول نیاز به حرارت بالا و جوش آمدن آن ندارید برای همین بهترین کار قرار دادن ماهی تابه روی شعله کوچک است. به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید تا موادتان حرارت ببینند و دانه های شنبلیله سیاه شوند. سپس اجاق را خاموش کنید و به مدت نیم ساعت یا بیشتر صبر کنید تا محلولتان سرد شود.

آموزش درست کردن ماسک مو خانگی آموزش درست کردن ماسک مو خانگی

۴-صاف کردن محلول:

در ادامه کار وقتی محلول ماسک مو برای رشد سریع مو سرد شد، محلول را با عبور از صافی خالص کنید و روغن مانده را داخل یک بطری بریزید. محلول بدست آمده دارای رنگ تیره است.

گام دوم: روش استفاده از روغن

مدت زمان مصرف ماسک مو خردل و شنبلیله مدت زمان مصرف ماسک مو خردل و شنبلیله

۱-مدت زمان مصرف:

بهترین راه برای نتیجه گرفتن.....

برای مشاهده ادامه آموزش ماسک مو برای رشد سریع مو اینجا کلیک کنید.





http://aramismode.com/ماسک-مو-رشد-سریع-خانگی-افزایش/


برچسب ها: آرایشگاه خوب کراتینه مو شهرک غرب , بهترین مارک گلت مو , بهترین مارک ماسک مو , ترمیم مو , سالن زیبایی آرامیس مد , سالن کراتین مو غرب تهران , سالن کراتینه مو , لمه مو , ماسک عسل و لیمو , ماسک مو , ماسک مو برای رشد سریع مو , مراقبت از پوست , مراقبت از پوست و مو , مراقبت از دست , مراقبت از مو ,
[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 3 مهر 1396 ] [ 12:53 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]