ویتامین مو- مواد طبیعی در مبارزه با ریزش مو – آرامیس مد مرکز تخصصی خدمات مو (بخش اول)


بررسی نقش کاربردی مواد طبیعی در مبارزه با ریزش مو

ویتامین مو- مواد طبیعی در مبارزه با ریزش مو – آرامیس مد مرکز تخصصی خدمات مو (بخش اول)

مبارزه با ریزش موویتامین موآرامیس مد مدرنیته ترین مرکز خدمات مو در این مطلب به شما دوستان بررسی نقش کاربردی مواد طبیعی در مبارزه با ریزش مو را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال راه حل مناسب برای مشکل ریزش مو و جلوگیری از آن با استفاده از مواد طبیعی و به دور از هرگونه مواد شیمیایی و یا به دنبال مراقبت کردن از موهایتان با استفاده از محصولات طبیعی هستید، توصیه می کنیم این مطلب ارائه شده توسط سالن زیبایی آرامیس مد مجرب ترین مرکز خدمات مراقبتی از مو در محله های صادقیه و اشرفی اصفهانی را تا انتها مطالعه کنید.

مبارزه با ریزش مو با استفاده از مواد طبیعی – ویتامین مو :

یکی از مهمترین بخش هایی که چهره هر فرد را جذاب و ایده آل نشان می دهد، موهایی سالم و زیبا است. به همین دلیل یکی از آیتم های مراقبت از زیبایی که افراد همواره باید به آن توجه داشته باشند، مراقبت از مو می باشد. یکی از اساسی ترین بخش های مراقبت از مو بخش مبارزه با ریزش مو است. مراقبت و جلوگیری از ریختن موها کار سختی نیست، کافی است همواره موهایتان را با مواد طبیعی مغذی کنید تا دچار چنین مشکل و چالشی نشوید.

ویتامین مو – جلوگیری از ریزش موها با مغذی کردن آنها با محصولات طبیعی:

موها بخشی از بدن انسان هستند که در حالت عادی در هیچ سنی رشد آنها متوقف نمی شود. مو برای رشد کردن به صورت سالم و زیبا نیاز به مواد مغذی مختلفی از جمله آهن، اسیدهای چرب ضروری، روی، سلیس و مهمتر از همه انواع ویتامین بخصوص A ،C ،E ،B5 ،B6 ،B12 را احتیاج دارند. زمانی که این مواد به درستی تامین نشود رشد موها متوقف نمی شود، بلکه مو دچار ریزش می شود. در ادامه مطلب سالن زیبایی آرامیس مد راهکارهای طبیعی مبارزه با ریزش مو را به شما دوستان آموزش می دهد.

جلوگیری از ریزش مو با مصرف کافی تخم مرغ

جلوگیری از ریزش مو با مصرف کافی تخم مرغ

۱-نقش تخم مرغ در سلامت مو:

یکی از مهمترین موادی که اساس تشکیل مو نیز ار آن است، پروتئین می باشد. به همین دلیل برای مبارزه با ریزش مو همواره باید پروتئین مورد نیاز مو برای ادامه رشد و مراقبت از آن را تامین کنیم. یکی از بهترین منابع پروتئین، تخم مرغ است. همچنین باید متذکر شد این ماده طبیعی حاوی ویتامین های خانواده B و بیوتین که نقش مهمی در سلامت مو دارند، نیز است.

  • نکته:

بهترین کار این است که شما در برنامه صبحانه خود مصرف تخم مرغ بخصوص سفیده آن را به دلیل بالا بودن سطح پروتئین موجود در آن، حتما قرار دهید.

سالم سازی رشد مو با استفاده از غذاهای دریایی

سالم سازی رشد مو با استفاده از غذاهای دریایی

۲-نقش ماهی قزل آلا در سلامت مو – ویتامین مو:

یکی از بهترین منابع امگا۳ و اسیدهای چرب، ماهی قزل آلا می باشد. این خواص ماهی قزل آلا علاوه بر مبارزه با ریزش مو و مراقبت از سلامت مو برای پوست، عملکرد مغز و کارکرد رگ های خونی نیز بسیار موثر است.

  • خواص دیگر ماهی:

ماهی قزل آلا یکی از بهترین محصولات طبیعی برای رفع خشکی مو ها علاوه بر دفع ریزش مو می باشد. به این دلیل که این محصول طبیعی حاوی پروتئین، ویتامین های خانواده B و مواد معدنی می باشد. توصیه می کنیم برای بهره بردن از خواص ماهی قزل آلا دوبار در هفته آن را میل کنید.

تامین پروتئین مغذی کننده مو برای جلوگیری از ریزش

تامین پروتئین مغذی کننده مو برای جلوگیری از ریزش

۳-نقش گوشت گاو در سلامت مو:

ویتامین مو – همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد، موها برای ادامه رشد سالم و عدم ریزش نیاز به آهن، روی پروتئین و ویتامین های خانواده B دارند، که یکی از بهترین منابع تمامی این مواد....

برای مشاهده بخش دوم اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده ادامه آشنایی با مواد طبیعی در مبارزه با ریزش مو اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/کاربرد-مواد-طبیعی-مبارزه-ریزش-مو/


برچسب ها: آرایشگاه کراتین مو , بهترین مارک گلت مو , بهترین مارک ماسک مو , ترمیم مو , خدمات مو , سالن کراتینه مو , عوارض گلت مو , قیمت کراتینه مو در تهران , لمه مو , لیزر موهای زائد , ماسک عسل و لیمو , ماسک مو , ماسک مو برای رشد سریع مو , مراقبت از پوست و مو , مراقبت از مو , مو , ولاستریت مو , ویتامینه مو ,
[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 17 آبان 1396 ] [ 9:26 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]