مراقبت و جلوگیری از ریزش مو در فصول گرم سال – تقویت مو – ویتامینه مو – کراتین مو


مراقبت و جلوگیری از ریزش مو در فصول گرم سال

مراقبت و جلوگیری از ریزش مو در فصول گرم سال – تقویت مو – ویتامینه مو – کراتین مو

جلوگیری از ریزش موتقویت موویتامینه موکراتین موسالن تخصصی خدمات مو آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان راهکارهای مراقبت و جلوگیری از ریزش مو در فصول گرم سال را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال بهترین و اساسی ترین راهنمایی ها در خصوص مبارزه با ریزش موهای سر در فصول گرم سال هستید، این مطلب را تا انتها با سالن زیبایی آرامیس مد حرفه ای ترین مرکز مراقبت از مو در بلوار مرزداران و فرحزاد دنبال کنید.

تقویت موویتامینه موکراتین مو – آیا رمز و رازهای جلوگیری از ریزش مو در هوای گرم را می دانید؟

تقویت مو – ویتامینه مو – کراتین مو – زمانی که هوا گرم می شود پوست بدن شروع به عرق کردن می کند و پوست سر نیز از این قاعده جدا نمی باشد. زمانی که پوست سر شروع به عرق کردن می کند، سر شما تبدیل به یک محیط آماده و مناسب برای رشد میکروب ها می شود، همین علت و کم شدن آب بدن اساسی ترین دلایل ریزش مو در فصول گرم سال هستند. از آنجایی که بیشتر افراد با این مشکل روبرو می شوند، آرایشگاه آرامیس مد در ادامه این مطلب به شما راز و رمز های جلوگیری از ریزش مو را آموزش می دهد.

آشنایی با ساده ترین راهکارهای مراقبتی از مو در گرما:

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره کردیم حجم زیادی از موهای افراد در فصول گرم سال به دلایل مختلفی مانند گرما، کسری آب بدن و موارد دیگر از دست می رود. برای جلوگیری از ریزش مو کافی است چند راهکار ساده را در برنامه روزمره زندگیتان اضافه کنید، تا بتوانید به مشکل ریزش مو در این فصول سال به راحتی غلبه کنید.

مناسب ترین روغن های طبیعی برای تقویت مو

مناسب ترین روغن های طبیعی برای تقویت مو

برنامه اول: ماساژ دادن مو با روغن گرم

یکی از ساده ترین راهکارهای مناسب برای جلوگیری از ریزش مو سر استفاده از ماساژ روغن گرم می باشد. زمانی که شما ریشه موهایتان و ابتدای مو را با روغن ماساژ می دهید، باعث بالا رفتن گردش خون در سر، ضخیم شدن موها و تغذیه کردن آنها می شوید.

  • روش کار:

کافی است برای این کار ابتدا یکی از روغن های بادام، نارگیل و یا زیتون را تهیه کنید، سپس مقدار کم و متناسب با نیاز مصرفتان از روغن را گرم کنید. بعد از گرم شدن روغن نوک انگشتانتان را به روغن آغشته و با آن کف سر و ریشه موهایتان را ماساژ دهید. این روش را هفته ای سه مرتبه تکرار کنید.

ماسک تقویت مو انگور فرنگی و شیر نارگیل

ماسک تقویت مو انگور فرنگی و شیر نارگیل

برنامه دوم: استفاده از محصولات طبیعی

برای تقویت و مراقبت از موهایتان محصولات طبیعی مانند شیر نارگیل و یا روغن انگور فرنگی را جایگزین محصولات و مواد شیمیایی مراقبتی کنید. با این جایگزینی در یک مدت کوتاه متوجه تفاوت و نتیجه بهتر مواد طبیعی در جلوگیری از ریزش مو را کاملا متوجه می شوید. همواره مواد طبیعی برای درمان شوره سر و مشکلات پوستی سر که باعث ریزش مو می شوند، نتیجه بهتری را رقم می زنند.

تقویت مو با استفاده از عصاره آلوئه ورا و سبوس گندم

تقویت مو با استفاده از عصاره آلوئه ورا و سبوس گندم

تقویت مو – ویتامینه مو – کراتین مو

برنامه سوم: استفاده از ترکیب عصاره گندم و آلوئه ورا

یکی از نتایج کم شدن آب بدن در فصول گرم سال، از دست رفتن رطوبت پوست سر و خشک شدن آن است که نتیجه اش ریزش موهای سر می باشد. یکی از بهترین ترکیباتی که روطوبت مورد نیاز پوست سر را برای جلوگیری از ریزش مو تامین می کند، عصاره آلوئه ورا و سبوس گندم می باشد.

  • خواص ترکیب:

ترکیب عصاره آلوئه ورا و سبوس گندم خواص عجاب انگیزی برای پوست سر دارد، از جمله آنها می توان به...

برای مشاهده ادامه آموزش جلوگیری از ریزش مو در فصول گرم سال اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/مراقبت-جلوگیری-ریزش-مو-فصول-گرم/


برچسب ها: ترمیم مو , خدمات مو , عوارض گلت مو , لمه مو , لیزر موهای زائد , ماسک عسل و لیمو , ماسک مو , ماسک مو برای رشد سریع مو , مراقبت از پوست و مو , مراقبت از مو , مو , ولاستریت مو , ویتامینه مو ,
[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 17 آبان 1396 ] [ 9:29 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]