آموزش تخصصی پاک کردن رنگ مو



چگونه رنگ مو را از مو هایمان پاک کنیم

آموزش تخصصی پاک کردن رنگ مو

در این مقاله آموزش پاک کردن رنگ مو در خانه را برای شما داریم. پودر شستشوی طبیعی یا پودر لباسشویی بدون وایتکس یا یک سفیدکننده انتخاب کنید. مو هایتان را خیس کنید، یک قاشق سوپخوری از پودر را یک دفعه به مو هایتان بزنید، مراقبت باشید با چشم ها ،گوش ها و دهنتان تماس نداشته باشد. مو هایتان را آبکشی کنید و این کار را چند بار تکرار کنید تا به رنگ دلخواه برسید.

به چه شکل اقدام به پاک کردن رنگ مو را از مو هایمان کنیم؟ مرکز تخصصی رنگ مو در ایران.

از دیگر موارد که می توان برای پاک کردن رنگ مو به آنها اشاره کرد: سرکه، مخلوطی از شامپو مخصوص شوره سر با سودای خوراکی و یا دکلره کننده طبیعی می باشد

روش اول پاک کردن با پودر لباسشویی

آموزش پاک کردن رنگ مو در خانه

آموزش پاک کردن رنگ مو در خانه

  • استفاده از پودر لباسشویی:

از یک پودر شست و شو یا پودر لباسشویی برای پاک کردن رنگ مو استفاده کنید. مویی که به رنگ سیاه باشد شاید بعد از ۵ بار شستشو به رنگ زرد ناخوشایند تبدیل شود.

هیچ موقع پودر لباسشویی را با سفیدکننده یا مواد حاوی سفید کننده استفاده نکنید. به طور ساده، پودر لباسشویی طبیعی بهتر عمل می کند.

مراحل پاک کردن رنگ مو در خانه

مراحل پاک کردن رنگ مو در خانه

  • روش شست و شو:

مو هایتان را خیس کنید و یک بار مو هایتان را با پودر لباسشویی به اندازه یک قاشق غذاخوری برای پاک کردن رنگ مو شست و شو دهید. سعی کنید که پودر لباسشویی هنگام شست و شو با پودر به چشم ها ،گوش ها،یا دهانتان نرود.

بدانید که ریشه موهایتان زود تر از سر مو هایتان روشن می شود، اگر می خواهید موهایتان رنگ یکنوانخت داشته باشد پس این را هم در نظر بگیرید که باید اضافات را حذف کنید.

روش دوم : آبکشی مو با سرکه

آموزش روش ساده برای پاک کردن رنگ مو

آموزش روش ساده برای پاک کردن رنگ مو

بیشتر رنگ های مو مواد قلیایی دارند، مثل صابون ها و شامپوها، بنابراین بیشتر روی سر باقی می مانند. خاصیت اسیدی سرکه، خاصیت قلیایی رنگ مو را بی اثر می کند و به راحتی پاک کردن رنگ مو را در پی دارد.

۱-ترکیب سرکه و روغن:

مقداری سرکه را با کمی روغن (به اندازه یک سر بطری کامل) برای پاک کردن رنگ مو مخلوط کنید و با این ماده مو های سرتان را آبکشی کنید و از آن برای پاک کردن رنگ استفاده کنید.

طرز پاک کردن رنگ موی تیره

طرز پاک کردن رنگ موی تیره

۲) استفاده از صابون قلیایی:

سرتان را با صابون قلیایی بشورید تا اجازه ندهید رنگ زیادی از مو هایتان پاک شود. سپس با سرکه آبکشی کنید (یا اجازه دهید جذب شود، هرطور که ترجیح می دهید). این کار رنگ زیادی را از مو هایتان خارج می کند.

چگونه رنگ مو را از مو هایمان پاک کنیم

چگونه رنگ مو را از مو هایمان پاک کنیم

۳) میزان شست و شو:

زمانی که آب صاف و تمیز شد، دوباره مو هایتان را با صابون بشویید. هر بار که آب صاف شد این کار را هر چقدر که دوست دارید تکرار کنید

روش سوم : شامپوی ضد شوره سر و سودای خوراکی

پاک کردن رنگ زیشه مو

پاک کردن رنگ زیشه مو

شامپو ضد شوره کمی غلیظ تر از شامپو معمولی می باشد، مردم با شامپو های ضد شوره که سبوم زیادی دارند و باعث فلسی شدن پوست سر می شوند، سازندگان را وادار به ساختن شامپو با فرمول قوی می کنند.

  • تهیه سودای خوراکی:

برای مشاهده روش تهیه سودا اینجا کلیک کنید

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-پاک-کردن-رنگ-مو-خانه/


برچسب ها: آرامیس , آرایشگاه خوب برای رنگ مو در شرق تهران , آرایشگاه خوب برای رنگ مو غرب تهران , آرایشگاه رنگ مو , آرایشگاه رنگ و مش , بهترین آرایشگاه رنگ مو در ت ,
[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 27 بهمن 1395 ] [ 16:12 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]