روش های استحمام برای داشتن پوستی شاداب و زیبا



استفاده از مرطوب کننده برای پوستی شاداب

روش های استحمام برای داشتن پوستی شاداب و زیبا – مرکز تخصصی زیبایی آرامیس مد

در این مقاله برای شما آموزش روش های استحمام برای داشتن پوستی شاداب و زیبا را آورده ایم. همه دوست دارند پوستی نرم و لطیف داشته باشند. راه های گوناگونی وجود دارند که به شما کمک می کند پوستی لطیف و زیبا داشته باشید. آرامیس مد مرکز تخصصی زیبایی با متخصصین پوست و مو مجرب غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد آموزش داشتن پوست زیبا و لطیف را به شما تقدیم می کند.

چند راز ساده برای داشتن پوستی شاداب و زیبا

  • استفاده از لوازم آشپزخانه
  • استفاده از نمک فرنگی
  • مراقبت از پاهای خشک

روش اول: استفاده از لوازم آشپزخانه

برای داشتن پوستی جوان وسالم چه باید کنیم

برای داشتن پوستی جوان وسالم چه باید کنیم

۱-با یک روش مناسب استحمام کنید:

وقتی در حمام بدن تان را مرطوب می کنید، به خاطر داشته باشید که تنها۲۰ دقیقه باید در وان بمانید. بیش از ۲۰ دقیقه ممکن است باعث خشکی شده و شما را از داشتن پوستی شاداب و زیبا محروم می کند. هنگام استحمام آب ولرم باشد. آب داغ باعث می شود پوست تان پوسته پوسته شود.

با یک روش مناسب استحمام کنید

با یک روش مناسب استحمام کنید

۲-استفاده از معجون شیر و عسل:

شیر حاوی لاکتات می باشد که ویژگی لایه برداری دارد، از جمله ویژگی های عسل نیز، نرم کننده و مرطوب کننده بودن آن را می توان نام برد. خوابیدن در وانی که حاوی شیر و عسل است پوست شما را نرم و لطیف می کند. پس به شما پیشنهاد می کنیم برای داشتن پوستی شاداب و زیبا از ترکیب این دو استفاده کنید.

  • ازشیر پر چرب یا شیر خشک و همچنین عسل خالص استفاده کنید. شیر چرب به مرطوب شدن پوست شما و همچنین لایه برداری از آن کمک می کند.۱ الی ۲ پیمانه شیر و نصف پیمانه عسل را داخل آب بریزید و صبر کنید تا وان پر شود و مخلوط شیر و عسل در آب کاملا یکنواخت شود.

داخل وان بروید و تا وقتی که احساس راحتی و سبکی می کنید داخل وان بمانید. وقتی خارج می شوید بدن تان را به آرامی خشک کنید.

برای داشتن پوست شفاف از الکل استفاده کنید

برای داشتن پوست شفاف از الکل استفاده کنید

۳-از الکل استفاده کنید:

بسیاری از تحقیقات نشان می دهد نوشیدنی ها هیچ تاثیری بر لطافت پوست شما ندارند، بسیاری بر این باورند که استحمام با نوشیدنی های الکلی پوستشان را لطیف تر، شاداب تر و جوان تر می کند. این ممکن است به دلیل آنتی اکسیدان و اسید تارتاریک موجود در نوشیدنی باشد، که هر دوی این ها باعث می شود پوستی شاداب و زیبا داشته باشید و همچنین آن را شفاف می کند.

  • یک پیمانه الکل داخل وان حمام بریزید. الکل را با آب مخلوط کنید و داخل وان بخوابید. حدود ۲۰ دقیقه داخل وان بمانید.
  • بسیاری از افراد تصور می کنند دراز کشیدن در وانی که حاوی آب و الکل است پول هدر دادن است، اما در واقع حمام آب الکل همان تاثیر استحمام با نوشیدنی را دارد. اگر در خانه الکل دارید، می توانید از آن برای استحمام استفاده کنید.
از داروهای گیاهی کمک بگیرید

از داروهای گیاهی کمک بگیرید

۴-از داروهای گیاهی کمک بگیرید:

برای داشتن پوستی شاداب و زیبا می توانید از گیاهان دارویی گوناگونی که بیشتر شما آنها را در خانه دارید استفاده کنید، یکی از روش های استفاده از آنها به عنوان ترمیم کننده ی پوست است. اگر گیاه دارویی دارید که به ندرت از آن استفاده می کنید، از آن برای استحمام استفاده کنید.

  • مریم گلی، رزماری، قرص نعناع، بابونه و چای سبز بر پوست تاثیر مثبتی دارند. رایحه این گیاهان نیز می تواند آرامش بخش باشند. شما می توانید این گیاهان را در چای خود بریزید یا آنها را دم کنید. ۱ الی ۲ فنجان از دمنوش را داخل وان حمام بریزید. هنگام دم کشیدن دمنوش، گیاهان دارویی دیگر را اضافه نکنید و گیاهان داخل کتری را در لیف بگذارید و قسمت بالایی لیف را گره بزنید و هنگامی که داخل وان می روید آن را در وان بیندازید.
از بلغور جو برای استحمام استفاده کنید

از بلغور جو برای استحمام استفاده کنید

۵-از بلغور جو برای استحمام استفاده کنید:

استحمام با بلغور جو روشی متداول برای درمان پوست خشک و تبدیل کردن آن به پوستی شاداب و زیبا است. بلغور جو تسکین دهنده ی پوست خشک و خارش است و همچنین یک مرطوب کننده پوست به شمار می رود.

  • برای استحمام بلغور جو، از جو بلغور کلوئیدی استفاده کنید و یا چند پیمانه بلغور جو را داخل غذاساز بریزید. با این روش بلغور جو بهتر با آب مخلوط می شود.
  • همچنین می توانید از بکینگ پودر، شیر نارگیل، یا روغن زیتون برای نرمی و لطافت پوست لستفاده کنید.
  • بلغور جو را با هر موادی که در حمام آب گرم مصرف می کنید مخلوط کنید و اجازه دهید کاملا در آب حل شود. به مدت۲۰دقیقه داخل وان بمانید و سپس به آرامی پوست خود را خشک کنید.
 راز زیبایی هنگام حمام کردن

راز زیبایی هنگام حمام کردن

۶–استفاده از مرطوب کننده پس از استحمام:

برای داشتن پوستی شاداب و زیبا پس از خارج شدن از حمام، به دست ها، پاها، شانه ها و و صورت خود کرم مرطوب کننده بزنید. این کار باعث می شود تاثیر استحمام شما طولانی تر شود و هر نوع چربی که بدن شما طی استحمام از دست داده را بدست بیاورد.

روش دوم: استفاده از نمک فرنگی

برای مشاهده استفاده از نمک فرنگی و ادامه آموزش اینجا کلیک کنید

مرجع:

http://aramismode.com/روش-استحمام-داشتن-پوستی-شاداب/

آرامیس, آرایشگاه آرامیس, بهترین آرایشگاه زنانه سعادت آباد, بهترین آرایشگاه زنانه شهرک غرب, پاکسازی پوست غرب تهران, جوان سازی پوست غرب تهران, خدمات پوست غرب تهران, زیبا سازی پوست صورت غرب تهران, سالن آرامیس, سفید کردن پوست غرب تهران, لایه برداری پوست غرب تهران


برچسب ها: آرامیس , آرایشگاه آرامیس , بهترین آرایشگاه زنانه سعادت آباد , بهترین آرایشگاه زنانه شهرک غرب , پاکسازی پوست غرب تهران , جوان سازی پوست غرب تهران , خدم ,
[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 27 بهمن 1395 ] [ 16:15 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]