کاربرد تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن



تفاوت بین تاتو های آرایشی و میکروپیگمنشن

کاربرد تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن – تاتو غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد

ما در این مقاله همه چیز درباره کاربرد تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن را به شما می گوییم. آرامیس مد شهرک غرب و سعات آباد این آموزش را تقدیم می کند.

تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن

با وجود اینکه استفاده از عبارت تاتو ابرو که به عمل ایجاد یک ابروی جدید با استفاده از کاشت یا قرار دادن جوهر یا رنگدانه در در غشای میانی پوست اشاره می کند، بسیار رایج است، اما دقیق تر است که ان را میکروپیگمنشن بنامیم.

آیا تفاوتی بین تاتو های آرایشی و میکروپیگمنشن وجود دارد؟

تفاوت بین تاتو های آرایشی و میکروپیگمنشن

تفاوت بین تاتو های آرایشی و میکروپیگمنشن

آرایش های دایمی مسیر بسیار طولانی را از آغاز پیدایش شان طی کرده اند. اصولا یک تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن چه هنری باشد و چه آرایشی از تکنینک یکسانی بهره می برند که شامل دستگاه کاشت و جوهر است. اولین ابروی تاتو شده قهوه ای پر رنگ و در بعضی موارد خط مشکی پر رنگی بود که خیلی به ابروی طبیعی شباهتی نداشت.

زنانی که ابرو تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن کردن را انتخاب می کردند علاقه به داشتن یک چهره نمایشی داشتند و درمیان انها حذف کردن ابرو های طبیعی شان با الکترولیزر برای داشن ابروی جدید تاتو شده یک امر کاملا طبیعی بود که این باعث داشتن یک چهره سخت همراه با کمانهای ابروی برجسته با خط پهن و انتهای باریک قوس دار می شد که بعد ها با ورود و معرفی ابزار های کمکی تغییر کرد.

ماشین های کمکی کوچک، با سرعت های چندگانه و دیجیتال نه تنها برای انتقال رنگدانه ها به زیر پوست بهداشتی تر بودند بلکه سوزن های ریز انها کار را در نواحی بسیار حساس راحت تر می کرد و همچنین استفاده از ماشین های مدرن برای استفاده از رنگ های گیاهی و ترکیب کردن انها جهت بدست آوردن رنگ های ملایم تر کار را بسیار راحت تر می کرد.

کاربرد میکروپیگمنتیشن

کاربرد میکروپیگمنتیشن

امروزه متخصصان آرایش های دایمی و تکنسین های میکروپیگمنشن که در تخصص های آرایشی بسیار با مهارت هستند می توانند در صنف خودشان مدرک بگیرند و اعتبار کسب کنند.

اغلب تمام تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن ها با هدف های آرایشی در کلینیک های زیبایی یا سالن های آرایشی تحت نظر آرایشگران دارای مجوز و تکنسین های دارای مدرک انجام می شود.

متخصصان تاتو های آرایشی راجع به تکنیک های متفاوتی آموزش میبینند و از آنها استفاده می کنند که شامل ایجاد خط های بسیار نازک پر که بسیار شبیه به ابرو های طبیعی هستند و در میان موهای ابروی طبیعی سایه های مات استفاده می کنند که با عث خطای دید می شود که ابرو را پر پشت تر جلوه می دهد، همچنین در بسیاری از موارد آنها رنگ های متفاوت را با یگدیگر ترکیب می کنند تا رنگ طبیعی دلخواه را بدست آورند.

اگر چه متخصصان تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن که آرایش های دایمی در ناحیه چشم ، ابرو و لب ها را به مشتریان خود ارایه می دهند هنوز از اصطلاح تاتو استفاده می کنند، در بیشتر موارد ابرو هایی که امروزه با استفاده از این تکنیک ها ایجاد می شود بسیار متفاوت از ابرو های نمایشی سال های گذشته هستند.

برای آموزش های بیشتر اینجا کلیک کنید

مرجع:

http://aramismode.com/کاربرد-میکروپیگمنتیشن-تاتو-ابرو/


برچسب ها: آرامیس , آرایشگاه آرامیس , آرایشگاه خوب برای ابرو در تهران , آرایشگاه خوب برای ابرو غرب تهران , ابرو کار , ابرو کار حرفه ای در غرب تهران , ابرو کار خوب د ,
[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 27 بهمن 1395 ] [ 16:18 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]