روش های اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها



روش های اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها

روش های اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها – آرایشگاه غرب تهران شهرک غرب

در این مقاله روش های اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها را داریم. خواه موهای زائد پشت لب کم پشت باشد خواه پر و ضخیم، وجود آنها برای بسیاری از دختران آزار دهنده و خجالت آور است. اگر مایل به زدودن آنها هستید، به جای شیو کردن به دنبال روش هایی با دوام بیشتر، مثل الکترولیز،لیزر،کرم های موبر، وکس و یا اپیلاتور باشید. همچنین می توانید با بی رنگ کردن آنها از دیده شدن آنها جلوگیری کنید. آموزش از آرامیس مد آرایشگاه غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد.

چگونه سبیل خود را اصلاح کنیم ؟( برای خانوم ها) آموزش آرایشگری آرامیس مد غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد

برای این کار ما پنج روش به شما پیشنهاد می کنیم:

روش اول: روش های الکترولیز یا لیزر

انواع روش طبیعی و موثر برای از بین بردن موهای پشت لب

انواع روش طبیعی و موثر برای از بین بردن موهای پشت لب

۱-سنجیدن فواید هر یک از روش ها:

دو روش داریم و هر دو این روش ها می توانند راه حل های دائمی باشند ( پس از درمان مناسب) و به طور مثال، می توانند به کسانی که موهای زائد پشت لب آنها تحت تاثیر مشکلات هورمونی قرار دارد کمک کنند.

  • در هنگام الکترولیز، یک میله ی باریک به فولیکول مو وصل می شود و ریشه ی مو را می کشد. این کار ملالت آور است زیرا برای تک تک موهای زائد پشت لب باید انجام شود و برای نتیجه گرفتن چندین بار باید تکرار گردد. ولی از آنجایی که پشت لب منطقه ی کوچکی است، مشکلی وجود ندارد.
  • در هنگام لیزر موهای زائد پشت لب، یک لیزر فولیکول های تعداد زیادی از موها را تحت تاثیر قرار می دهد، و همه را هم زمان از ریشه از بین می برد. شما نسبت به الکترولیز، تعداد بار کمتری نیاز به انجام لیزر دارید، اما انجام لیزر بسیار گران تر است. از آنجایی که لیزر بهترین نتیجه را برای موهای تیره برای پوست های روشن را دارد، برای افرادی که دارای پوست تیره و یا موی روشن هستند پیشنهاد نمی شود.
روش های اصلاح موهای زائد پشت لب

روش های اصلاح موهای زائد پشت لب

۲-ابتدا برای برداشتن موهای زائد پشت لب خوب تحقیق کنید:

با دقت در مورد مکان، پزشک و قیمت ها تحقیق کنید. بعضی مراکز دستگاه های حرفه ای تر، متخصصان بهتر و نظرات خوشایند تری را دارند.

هیچ گاه جایی را تنها بر حسب گواهی نامه ی آن انتخاب نکنید.

روش های اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها

روش های اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها

۳-واقع بین باشید:

در حالی که لیزر و الکترولیز می توانند نتیجه ی دائمی داشته و نتایج شگفت آوری برای بعضی از مردم در پی داشته باشند، با این حال می توانند بسیار دردناک باشند و عملکرد آنها برای موهای زائد پشت لب همه تضمین نمی شود. به هر حال این روش دردناک و پر هزینه است. در صورت امکان با افرادی که این کار را انجام داده اند مشورت کنید.

روش دوم: کرم های موبر

موهای زاید و روشهای از بین بردن با کرم

موهای زاید و روشهای از بین بردن با کرم

۱-استفاده از کرم مو بر صورت:

کرم موبری را که مخصوص صورت است را برای برداشتن موهای زائد پشت لب انتخاب کنید. کرم موبر، بدون درد باعث خارج شدن موها از ریشه می شود. اما به علت واکنش های شدید شیمیایی این کرم ها، بهتر است از کرم های موبر مخصوص پوست صورت استفاده کنید.

آموزش روش های چگونگی سبیل خود را اصلاح کنیم

آموزش روش های چگونگی سبیل خود را اصلاح کنیم

۲-تست نقطه ای کرم:

در یک نقطه ی امن ولی حساس پوست خود مقداری از کرم را بمالید (به طور مثال پوست داخلی مچ دستتان). روی بسته را بخوانید و به اندازه ای که دستور داده است صبر کنید، سپس کرم را با آب بشوئید و ۱۰-۱۵ دقیقه ی دیگر صبر کنید تا از اینکه خارش و قرمزی ندارید مطمئن بشوید. سپس برای برداشتن موهای زائد پشت لب از آن استفاده کنید.

 اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها

اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها

۳-طریقه مصرف:

یک لایه ی ضخیم از کرم را روی موهای زائد پشت لب بمالید. اگر مایلید می توانید از دست کش استفاده کنید، اما همچنین می توانید از دست های برهنه ی خود استفاده کرده و فورا آنها را با آب و صابون بشویید.

مدت زمان رفع موهای زائد در خانم ها

مدت زمان رفع موهای زائد در خانم ها

۴-زمان انتظار:

بیشتر زمان را صبر کنید و سپس قسمت کوچکی از آن را پاک کنید تا متوجه بشوید که تاثیری روی موهای زائد پشت لب شما گذاشته است و یا نه. اگر ممکن است، کرم را زود تر پاک کنید تا از التهاب پوستتان جلوگیری کنید. اما اگر مجبورید، می توانید مدت زمان بیشتری صبر کنید.

آموزش موهای زاید و روشهای از بین بردن

آموزش موهای زاید و روشهای از بین بردن

۵-تمیز کاری بعد از کار:

کرم باقیمانده را پاک کنید. از یک حوله ویا دستمال کاغذی استفاده کنید.

راه کار های علمی برای از بین بردن موهای زائد

راه کار های علمی برای از بین بردن موهای زائد

۶-شست و شوی صورت:

صورتتان را به خوبی با آب شست و شو دهید. پوستتان را به خوبی بشویید تا عاملی برای ایجاد التهاب بر روی آن نماند. اگر بعضی از موهای زائد پشت لب به راحتی خارج نمی شوند، آنها را با آب بمالید. اگر باز هم تاثیر نداشت، دوش بگیرید. بخار ناشی از حمام باعث می شود که مو ها خودشان خارج بشوند.

آموزش تصویری موهای زاید و روشهای از بین بردن

آموزش تصویری موهای زاید و روشهای از بین بردن

۷-مو های باقی مانده:

با دست مو هایی که کرم نکنده است را بکنید.

آموزش چگونگی سبیل خود را اصلاح کنیم

آموزش چگونگی سبیل خود را اصلاح کنیم

۸-استفاده از کرم:

سپس از یک کرم ملایم استفاده کنید ( انتخابی). از یک طرف ممکن است در محل احساس خشکی و نیاز به TLC داشته باشید و از طرف دیگر، مصرف محصولات گوناگون بر روی پوست ملتهب ممکن است باعث بسته شدن منافذ آن بشود. پس انتخاب با خود شما و بسته به نوع پوستتان می باشد.

روش سوم: وکس

روش های طبیعی برای از بین بردن موهای زائد پشت لب

روش های طبیعی برای از بین بردن موهای زائد پشت لب

  • یک وکس مخصوص صورت را انتخاب کنید:

برای مشاهده استفاده از وکس مخصوص و ادامه آموزش اینجا کلیک کنید

مرجع:

http://aramismode.com/روش-اصلاح-مو-زائد-پشت-لب-خانم/

آرامیس, آرایشگاه آرامیس, اپیلاسیون آرامیس, اپیلاسیون بدون درد, اپیلاسیون سعادت آباد, اپیلاسیون شهرک غرب, اپیلاسیون غرب تهران, سالن آرامیس, سالن اپیلاسیون, قیمت اپیلاسیون, مرکز اپیلاسیون تهران, مرکز تخصصی اپیلاسیون


برچسب ها: آرامیس , آرایشگاه آرامیس , اپیلاسیون آرامیس , اپیلاسیون بدون درد , اپیلاسیون سعادت آباد , اپیلاسیون شهرک غرب , اپیلاسیون غرب تهران , سالن آرامیس , سالن ا ,
[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 27 بهمن 1395 ] [ 16:19 ] [ آرامیس ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]